Vėžlių paplūdimys

Nedidukai turistiniai laiveliai Daljano upe be atvangos kursuoja ištisą dieną. Šią kelionę pasiruošusių įveikti turistų tikslas - mėlynieji krabai ir, žinoma, visų pirma, jais mintantys didžiuliai jūriniai vėžliai – lotyniškai…

Manazano miestas

Turkijoje, Centrinės Anatolijos regione iki šiol nuo turistų akių slepiasi Bizantijos imperijos laikus menantis Manazano miestas. Manazano miestas įdomus tuo, kad yra įsikūręs mums neįprastoje aplinkoje: jo būstai išskaptuoti stataus…

Sultono laivas

Tikriausia Pasaulyje yra ne daug miestų, kurie sugebėtų lankytojams palikti tokį didelį ir stiprų įspūdį kaip Stambulas. Stambulas - tai didžiausias Turkijos miestas, pagrindinis šalies prekybos, verslo ir kultūros centras.…

Didysis turgus

Jei atostogų Turkijoje metu užklysite į Stambulą, jokiais būdais nepraleiskite progos apsilankyti viename seniausių ir didžiausių turgų Pasaulyje, vadinamame „Grand Bazaar“. Turkai jį dar vadina „Kapalıçarşı“, kas reiškia „Uždengtas turgus“.…

Troja

Troja buvo faktinis ir legendinis senovės miestas stovėjęs dabartinės Turkijos šiaurės vakarų regione - Anatolijoje, Marmuro jūros pakrantėje, prie Dardanelų sąsiaurio. Legendinę Troją išgarsino Trojos karas, aprašytas Homero „Iliadoje“ ir…

Kapadokija

Kapadokijos regionas Centriniame Turkijos regione garsėja kaip vienas iš keisčiausių kraštovaizdžių Žemėje. Šioje vietovėje pilna unikalių geologinių darinių, istorinių ir kultūrinių paminklų.Giliuose Kapadokijos slėniuose į dangų stiebiasi šimtai keistų akmens…