Turkijoje, Centrinės Anatolijos regione iki šiol nuo turistų akių slepiasi Bizantijos imperijos laikus menantis Manazano miestas.

Manazano miestas įdomus tuo, kad yra įsikūręs mums neįprastoje aplinkoje: jo būstai išskaptuoti stataus kalno šlaite, taip sudarydami vertikalų miestą.

Manazano miestas išsidėstęs 5 aukštais ir stačiu kalno šlaitu nusitęsia maždaug 3 kilometrus. Sudėtinguose miesto tunelių labirintuose slepiasi gyvenamieji būstai ir bažnyčios, įvairios saugyklos ir netgi kapinės.

Nors, tokioje neįprastoje aplinkoje įsikūrę miestas ir jo būstai atrodo visai nepraktiški, tačiau tokiu būdu, miestas ištisus šimtmečius buvo puikiai bei natūraliai apsaugotas nuo įsibrovėlių ir ši savybė padėjo jam išlikti per šalį niokojusius karus ir neti rėžimo kaitą regione.

Vos prieš šimtmetį Manazanas dar buvo pilnai funcionuojantis miestas. Ir nors, šiandien jis nebeyvenamas, tačiau nėra apleistas. Vietiniai Taskale miestelio gyventojai jo saugyklose vis dar laiko grūdus bei brandina sūrį. Nemažos viltys taip pat dedamos į sparčiai visoje Turkijoje besiplėtojantį turizmą.