Nedidukai turistiniai laiveliai Daljano upe be atvangos kursuoja ištisą dieną. Šią kelionę pasiruošusių įveikti turistų tikslas – mėlynieji krabai ir, žinoma, visų pirma, jais mintantys didžiuliai jūriniai vėžliai – lotyniškai vadinami Caretta caretta.

Šie vėžliai laikomi nykstančia rūšimi ir yra saugomi. Suaugę jie dažnai sveria apie 135 kilogramus. Aktyvūs būna dieną.

Gausus jūrinių vėžlių skaičius gyvena ir veisiasi Daljano upės deltoje ir čia įsikūrusiame taip vadinamame “Vėžlių paplūdimyje”.

Vėžlių paplūdimys  nusidriekęs 5 kilometrus iš auksinio smėlio suneštoje juostoje, skiriančioje Viduržemio jūrą ir Daljano upę. Verta žinoti, kad nuo kovo iki balandžio mėnesio jame jūriniai vėžliai deda kiaušinius ir tuomet jis būna nepasiekiamas turistams. Tačiau likusiu laiku – tai turistų poilsio vieta. Ir kadangi čia egzistuoja didelė tikimybė, kad pavyks išvysti šiuos įspūdingus gyvūnus, todėl visuomet vietovėje galite tikėtis didelio turistų antplūdžio.

Vėžlių paplūdimį vietiniai dažnai dar vadina Iztuzu paplūdimiu. Sakoma, jog tai yra vienas gražiausių natūralių pasaulio paplūdimių. Jį nesunkiai pasieksite turistiniu laiveliu arba autobusu iš Marmario.