Strokuras

Strokuras – bene garsiausias geizeris pietvakarinėje Islandijos dalyje, dunksantis miškingame slėnyje prie Hvitos upės, į rytus nuo Reikjaviko.  Tai geoterminėmis ypatybėmis turtinga Islandijos zona, kur kunkuliuoja šimtai purvo baseinų, šnypščia…

Detifoso krioklys

Bene įspūdingiausias Islandijoje yra didingas Detifoso krioklys, siekiantis 45 metrų aukštį ir 100 metrų plotį. Pagal savo dydį jis taip pat pripažintas galingiausiu kriokliu Europoje. Detifos krioklį rasite šiaurinėje Islandijoje,…

Eliraėjaus sala

Jei iš ties svajojate apie labai ramias atostogas, tuomet galbūt vertėtų apsvarstyti atostogas Eliraėjaus saloje (isl.k. Elliðaey; angl.k. Ellirey), Islandijoje.Manoma, kad salos pavadinimas kilo nuo atsitiktinai čia užklydusio laivo arba,…

Žydroji lagūna

Svartsengi geoterminę jėgainę supantys lavos laukai 1940 metais visiškai atsitiktinai pavirto į populiariausią šių laikų spa centrą. Iš jėgainės nutekėjęs vanduo pasirodė esąs turtingas druskomis, mėlynai žaliais dumbliais, siera, baltuoju…