Islandų Falologijos muziejus (islandų kalba: HID Íslenzka Reðasafn), yra įsikūręs Husavik mieste. Tai falui skirtas muziejus, kuriame galima pamatyti vyriškos lyties gyvūnų organus.

2009 metais muziejuje buvo eksponuojami 272 gyvūnų rūšių, medžioklės trofėjų organai užbalzamuoti formaldehide arba išdžiovinti stenduose. Muziejus bando surinkti visų Islandijoje gyvenančių žinduolių lytinių organų pavyzdžius, įskaitant ir kelias nykstančias bei išnykusias Islandijos vandens gyventojų rūšis ar net tautinių būtybių dalis, pvz. tariamų elfų, trolių, jūros pabaisų, ir kt. Be to muziejuje gausu meno kurinių varpos tematika.

Nors muziejuje, kol kas trūksta homosapiens varpos pavyzdžio, Páll Arason‘as, gimęs 1915 metais, jau yra pažadėjęs po mirties paaukoti muziejui savo varpą.

Muziejaus steigėjas ir direktorius yra buvęs mokytojas iš Reikjaviko – Sigurður Hjartarson ir jo sukurtas Islandijos Falologijos muziejus garantuotai yra vienas keisčiausių veikiančių muziejų mūsų Žemėje.

Falologijos muziejaus adresas
: Hedinsbraut 3a, 640 Husavik
Įėjimo į muziejų kaina: 600 lKr

Daugiau informacijos rasite Falologijos muziejaus internetinėje svetainėje: www.phallus.is