Rūmai ant ratų

Indija labai didžiuojasi, pristatydama turistams kelionę, vienu geriausiu ir įdomiausiu traukiniu Pasaulyje, skambiai pavadintu, „Rūmais ant ratų“. Rūmai ant ratų - tai prabangus turistinis traukinys, pirmą kartą į kelionę išsiruošęs…

Gėlių slėnis

Gėlių slėnis yra įsikūręs Indijos Vakarinių Himalajų šlaituose ir iki šiol yra laikomas viena iš gražiausių vietų mūsų Žemėje. Populiarus induizmo mitologijos objektas pirmą kartą išgarsėjo visame pasaulyje 1931 metais,…

Tadžmahalas

Legendinis Tadžmahalo mauzoliejus laikomas įspūdingiausiu Mogolų imperijos statiniu, kuriame susipynę islamo, persų, indų bei turkų architektūros elementai bei dizaino detalės. Tai tikras meno įsikūnijimas, vienas populiariausių statinių Žemėje - gausiai…

Adžantos olos

Beveik prieš 2200 metų, dabartinėje Maharaštros valstijoje, Indijoje, buvo pradėti didelės apimties darbai -  Adžantos olų - serijinė budistinių šventyklų ir vienuolynų iš uolų statyba. Per sekančius šimtą metų, šioje…

Chand Baori šulinys

Chand Baori – garsus Abhaneri kaimo šulinys, pastatytas netoli Džaipuro, Indijoje. Šulinys šioje vietovėje, priešais Harshat Mata šventyklą buvo iškastas IX amžiuje. Tai to laikmečio paminklas ir puikus architektūrinio meistriškumo,…