Potalos rūmai

Potala - Tibeto architektūros statinys, rūmai ir šventykla, statytas tarp 1645 ir 1694 metų (su vėlesniais priestatais). Potalos rūmai stovi Lasoje, istorinėje Tibeto sostinėje, ant Raudonosios kalvos (Marpo Ri). Tai…

Raudonasis paplūdimys

Maždaug 30 kilometrų į pietvakarius nuo Panjin‘o miesto Kinijoje, Liaohės upės deltoje yra įsitaisęs nepaprastai įspūdingas „Raudonasis paplūdimys“, kiekvieną rudenį pritraukiantis tūkstančius turistų. Raudonuoju paplūdimiu vadinamas dėl nepaprasto reiškinio: itin…

Danxia stebuklai

Danxia kalnas, esantis Pietų Kinijoje, garsus ne vien spalvingomis atodangomis, bet ir dviem, homo-sapiens, lytinius organus primenančiais dariniais. Vienoje kalno pusėje stūkso falo formos akmeninis stulpas, pavadintas „Yangyuan“ (liet.k. vyro…

Kaipingo bokštai

Pietų Kinijoje išsibarstę maži Kaipingo apskrities kaimeliai niekuo ypatingai neišsiskirtų iš kitų šalies kaimų, jei ne iš jų styrantys aukšti bokštai. Tie šimtmečio senumo bokštai yra vadinami Kaipingo bokštais, o…

Vartai į dangų

Tianmen Dong arba Tianmenio urvas, labiau žinomas kaip "Vartai į dangų“, taip pavadintas  dėl natūraliai gamtoje susiformavusios arkos ir urvo. O kadangi nepriskirtas nei vienam, nei kitam, tai tiesiog klasifikuojamas…