Maždaug 30 kilometrų į pietvakarius nuo Panjin‘o miesto Kinijoje, Liaohės upės deltoje yra įsitaisęs nepaprastai įspūdingas „Raudonasis paplūdimys“, kiekvieną rudenį pritraukiantis tūkstančius turistų.

Raudonuoju paplūdimiu vadinamas dėl nepaprasto reiškinio: itin šarminiame paplūdimio dirvožemyje balandžio-gegužės mėnesiais pradedančios augti jūrinės piktžolės – soduotės pamažu jame sukuria be galo įspūdingą ir unikalų mūsų Žemėje kraštovaizdį.

Iš pradžių soduotės būna žalios. Bet rudenėjant ištisos jų plantacijos nusidažo raudonai ir rugsėjo mėnesį paplūdimys panašėja į sodriai raudonos spalvos kilimą, besidriekiantį iki pat horizonto. Tai nepaprastai įspūdingas reginys – vertas kiekvieno keliautojo dėmesio.

Didžioji “Raudonojo paplūdimio” dalis priklauso Shuangtai Hekou gamtos rezervatui, todėl uždaras lankytojams. Ir tik nedidelis jo ruoželis atviras turistams, kur yra įrengtas medinis pažintinis takas.

Raudonasis paplūdimys taip pat yra puiki vieta migruojantiems paukščiams stebėti. Sakoma, kad čia galima išvysti net 236 skirtingų rūšių paukščių.

*   *   *

Tai žymi Panjin’o miesto turistinė atrakcija, sparčiai populiarėjanti ne tik tarp vietinių, bet ir užsienio turistų.