Tianmen Dong arba Tianmenio urvas, labiau žinomas kaip „Vartai į dangų“, taip pavadintas  dėl natūraliai gamtoje susiformavusios arkos ir urvo. O kadangi nepriskirtas nei vienam, nei kitam, tai tiesiog klasifikuojamas kaip natūralus tiltas – aukščiausias Pasaulyje. Jis siekia net 1520 metrus, o didžiulė skylė, esanti kalne yra 131,5 metrų aukščio, 57 metrų pločio ir 60 metrų gylio.

„Vartai į dangų“ stūkso Tianmeno kalnuose, netoli Zhangjiajie miesto, vakarinėje Hunano provincijoje, Kinijoje. Tai dalis Wulingyuan vaizdingo kraštovaizdžio, nusidriekusio palei Jangdzės upę ir yra UNESCO Pasaulio paveldo sąrašo objektas.

1999 metais Tianmenio urvą visame Pasaulyje išgarsino pilotai kaskadininkai, lėktuvais praskridę urvą, bandydami patekti į Gineso rekordų knygą. Keli šimtai milijonų viso Pasaulio žiūrovų stebėjo šį reginį per televiziją. 2006 metais šis triukas buvo pakartotas su Rusijos SU-27 naikintuvais.

Tianmenio kalnas yra gausiai lankomas turistų. Apačioje yra šventykla. Norint pasiekti natūralų tiltą, pirmiausiai reikia įveikti 999 laiptus. Likusį kelią padės įveikti keleivinis lyninis keltuvas. Pranešama, kad Tianmen kalnų keltuvas yra ilgiausias keleivinis lyninis keltuvas Pasaulyje. Jo ilgis 7200 metrų, tarpinis aukštis – 1277 m. Šio keltuvo pagalba dabar tūkstančiai turistų gali išvysti mūsų gamtos stebuklą.

Kodėl vietiniai gyventojai natūralų tiltą vadina urvu? Yra tam priežasčių. Kraštotyrininkai tvirtina, kad iki 263 metų čia išties buvo urvas. Bet vėliau, gausiai  nuskilus uolai, urvas pavirto į natūralų tiltą. Tuomet kalnas vadinosi Songliang ir šio kalno istorija patvirtinta dokumentu. Tik vėliau jį nuspręsta pervadinti Tianmen,kurio pavadinimas turi šventą prasmę.