Flomo geležinkelis

Niekas iki šiol nedrįsta suabejoti, kad vienas vaizdingiausių pasaulyje kelių yra Flomo geležinkelis, nusidriekęs raižytais Norvegijos fioradais tarp Myrdal’o ir Flomo kurortų. Kiekvienais metais šis nepakartojamas geležinkelis pritraukia šimtus tūkstančių…

Jostedalsbreno ledynas

Jostedalsbrenas - tai didžiausias Europoje ledynas, dengiantis beveik pusę Jostedalio nacionalinio parko teritorijos, Norvegijoje. Jostedalsbreno ledo laukas, įsispraudęs vakarinėje Norvegijos pakrantėje, tarp dviejų ilgiausių pasaulyje fiordų - Sognefjordeno ir Nordfjordeno.…

Floibaneno funikulierius

Floibaneno funikulierius yra viena didžiausia Bergeno miesto turistinių pramogų. Nepamirškite išbandyti jos, viešėdami šiame nuostabiame mieste. Iš kitų Bergeno miesto įdomybių, Floibadeno funikulierius išsiskiria savotišku žavumu. Vos per kelias minutes…

Atlanto kelias

Dar nuo 1909 metų buvo planuojama sujungti Norvegijai priklausančią Averiojaus salą (norv.k. Averøy) su žemynu, tačiau šiuos planus ilgą laiką jaukė atšiaurus Atlanto vandenynas. 1983 metų rugpjūčio mėnesį vis dėlto…