Floibaneno funikulierius yra viena didžiausia Bergeno miesto turistinių pramogų. Nepamirškite išbandyti jos, viešėdami šiame nuostabiame mieste.

Iš kitų Bergeno miesto įdomybių, Floibadeno funikulierius išsiskiria savotišku žavumu. Vos per kelias minutes jis nugabena turistus į kone gražiausią Bergeną, puošiančią Floyen viršukalnę, nuo kurios atsiveria kvapą gniaužiantys vaizdai į visą miestą ir jį supančias salas. Čia susilieja giedras dangus su jūra, o spalvingame horizonte šmėžuoja impozantiškas Bergeno miestas. Tokie stulbinantys vaizdai ilgai išlieka visų atmintyje.

Floibadeno funikulierius važiuoja bėgiais. Jį sudaro du vagonai: vienas pavadintas Rødhette (raudonos spalvos), kitas – Blåmann (mėlynos spalvos). Kiekviename vagone telpa iki 100 keleivių. Į kalvą funikulierius puškuoja 4.2 m/s greičiu. Todėl kelionė į viršų yra kupina adrenalino ir jos metu galite patirti daug jaudulio.

Pirmą kartą Floibadeno funikulierius darbą pradėjo 1918 metais. Tačiau nuo tų laikų jau daugelį kartų buvo modernizuotas. Dabar, modernaus dizaino vagonėlių viršus ir šonai yra stikliniai ir, funikulieriui kylant ar leidžiantis, pro stiklinius langus galima pasimėgauti iš visų pusių apsuptais nuostabiais vaizdais.

Funikulierius veikia kasdien: nuo ankstyvo ryto iki vėlyvo vakaro ištisus metus. Pirmyn atgal kursuoja kas 15 minučių ar net dar dažniau. Bilieto kaina į abi puses: NOK 70 – suaugusiam, 35 NOK – vaikams. Pradinė Floibanen stotelė yra įkurta miesto centro uoloj. Į ją veda ilgas tunelis.

Nuo Floyen viršukalnės prasideda daug įdomių pažintinių takų, kurie siūlo artimiau susipažinti su nuostabia, miškinga Bergeno teritorija, apsuptą kalnų ir ežerų.