Hedalo medinė bažnyčia (Heddal Stave Church) yra didžiausia Norvegijoje išlikusi senovinė medinė bažnyčia. Ji stovi Notodeno komunoje.

Hedalio bažnyčia buvo pastatyta XIII amžiaus pradžioje, bet manoma, kad bažnyčios altorius išliko net nuo 1147 metų. Bažnyčia buvo statoma iš labai kokybiškos medienos.  Nors jau daugybę kartų buvo restauruota ir net perstatyta, tačiau trečdalį jos konstrukcijos vis dar sudaro pradinės medžiagos. Kad greitai nesutrūnytų, bažnyčia iš išorės nuolat padengiama derva. Bet įdomiausia yra tai, kad ji pastatyta visai nenaudojant vinių.

Legendoje pasakojama, kad šią bažnyčią, vos per tris dienas, pastatė 5 valstiečiai iš Hedalo. Dedikuota Šv. Mergelei Marijai.

Iki 1537 metų tai buvo katalikų bažnyčia. Dabar – liuteronų. Pamaldos vyksta vieną kartą per savaitę – sekmadieniais, bet lankytojams ji atvira kiekvieną dieną.

Hedalo bažnyčia gali pasigirti išties įspūdinga ir labai savita išore, o jos interjeras dekoruotas ypatingai senomis freskomis ir tradiciniais XVII amžiaus piešiniais.

Iki 1850 metų ant bažnyčios kabojo varpai, bet vėliau buvo perkelti į specialiai jiems pastatytą varpinę. Seniausio varpo amžius siekia 1647 metus. Jis buvo pagamintas Amsterdame.