Puhtitsos vienuolynas

Kuremae kaimelis garsėja rusų stačiatikių Puhtitsos vienuolynu,viena įdomiausių Estijos įžymybių. Puhtitsa vienuolynas yra vienintelis Estijoje ortodoksų vienuolynas, kuriame gali apsilankyti ir turistai, ir maldininkai. XVI amžiuje šioje vietoje iškilo nedidelė…

Veczemių klintis

Apie 90 km nuo Rygos, link Estijos yra labai vaizdinga pajūrio atkarpa - Veczemių klintis. Tai iki 6 metrų aukščio, raudono smiltainio skardis, su neįprastų formų ir spalvų olomis. Labai…

Bom Jesus do Monte

Bom Jesus do Monte yra portugalų šventovė Bragos mieste, šiaurės Portugalijoje. Jos pavadinimas reiškia „Gerasis Jėzus ant kalno“. Šventovė yra lankoma vieta dėl jos paminklų, baroko laiptų, kylančių 116 metrų,…

Giverny

1883 m. prancūzų tapytojas, peizažistas, impresionizmo atstovas Klodas Monė, (Oscar-Claude Monet 1840 - 1926) persikėlė gyventi į namą Giverny, kur praleido daugiau kaip 40 savo gyvenimo metų. Menininkas pasodino didelį…

Benediktinų rūmai Fekampe

Benediktinų rūmai yra ekstravagancijos ir tradicijų mišinys, pastatyti IX a. pab., derinant neo-gotikos ir neo-renesanso stilių, kuriuos suprojektavo architektas Albert Camille. Jie pastatyti pagal Aleksandro Didžiojo(Alexandre-Prosper Le Grand) užsakymą. Jis…

Raudondvario bažnyčia

Raudondvario bažnyčia – aukščiausias ir geriausiai matomas pastatas miestelyje, turintis neobaroko ir neoklasicizmo bruožų. Prie bažnyčios projektavimo darbų prisidėjo garsus italų architektas Laurynas Cezaris Anikinis. Pastatyta 1846–1857 m. tuometinio dvaro…

Dženės didžioji mečetė

Turtingas ir galingas Dženės mietas (Djenne), įkurtas centrinėje Malio teritorijoje, dar 800 metais. Senais laikais jis garsėjo kaip prekybos ir islamiškojo mokymo centras. Malio imperatoriai - mansos - rėmė architektūrą…

Puošnios Helsinglando sodybos

Helsinglandas (šved.k. Hälsingland) - tai nedidelė istorinė provincija centrinėje Švedijos dalyje, įsikūrusi prie Botnijos įlankos. Šioje, lankytojų šiek tiek primirštoje Švedijos dalyje, turistus ypatingai turėtų sudominti daugybė puošnių ir gražiai…

Paberžės bažnyčia

Paberžės Švč. Mergelės Marijos Apsilankymo bažnyčia pastatyta Paberžės kaime, 7,5 km į šiaurės vakarus nuo Surviliškio miestelio, Liaudės (Nevėžio dešiniojo intako) kairiajame krante, priešais Nykio žiotis. Paberžės dvaro savininkas Šilingas…