Niugrendžas

Niugrendžas (air.k. Sí an Bhrú) – senovinė druidų kapavietė, atsitiktinai aptikta 1699 metais derlingame Mido grafystės slėnyje, šalia Boinės upės, Airijoje. Moksliniais tyrimas pagrįsta, kad Niugrendžas buvo pastatytas 3300-2900 metais…

Bru na Boinas

Bru na Boinas (air. Brú na Bóinne) – tai paslaptinga vietovė Airijos rytuose, įsitaisiusi Mido grafystėje prie Boinės upės. Ji nutolusi vos 50 kilometrų nuo Dublino, todėl lengvai pasiekiama visiems…

Banračio pilis

Banračio pilis (angl.k. Bunratty castle) yra įsitaisiusi Banračio kaimelio centre, Airijos pietuose, visai šalia Šanono estuarijos. Buvusios tvirtovės vietoje dabartinė pilis iškilo 1425 metais ir netrukus tapo turtingo grafo O‘Brieno…

Benbalbinas

Benbalbinas – tai kalnas plokščia viršūne, iškilęs virš vakarų Airijos žemumų, „Jeitso šalies“ (Yeats Country) regione, 10 km nuo Sligo. Jis susiformavo per ledynmetį, maždaug prieš 320 milijonų metų ir…

Mohero uolos

Airijoje, pietvakariniame Bureno pakraštyje, stūkso net 214 metrų virš Atlanto vandenyno, į dangų pasistiebusios Mohero uolos (air. Aillte an Mhothair – griuvėsių uolos; ang.k. Cliffs of Moher). Tai vienas įspūdingiausių…