Tik keli kilometrai nuo Italijos piečiausio taško, pakrantėje, yra vienas iš Sicilijos gražiausių pajūrio kaimų – Marzamemi.

Tai žavingas žvejų kaimelis, kuris užaugo aplink dabar jau apleistą, tunų žvejybos įmonę. Čia vis dar galite pamatyti keletą šios jūrų veiklos priminimus: aplink išlikę valtys, sandėliai ir įvairūs įrankiai.

Kaimo pavadinimas yra arabų kilmės ir kilęs iš „Mârza-Memi” (mažas uostas). Būtent arabai jau X amžiuje mini Marzamemi žemėlapyje. Jie ne tik davė kaimui pavadinimą, bet taip pat pastatė originalų Tonnara – tuno perdirbimo įmonę, kuri tapo viena iš svarbiausių saloje.

Nors pačios įmonės jau nebėra, Marzamemi tęsia žvejybos ir perdirbimo veiklą, tiekia jūros gėrybių, tuno konservus, džiovintus tunų ikrus, marinuotus ančiuvius, tuno dešras ir kt.

Miestelio širdis – labai vaizdinga aikštė – Piazza Regina Margherita su bažnyčia, kurioje daugybė jaukių kavinukių ir parduotuvėlių. Tai puiki vieta atsipalaiduoti, žiūrint už siūbuojančių žvejybos laivelių į Jonijos jūrą . Šalia yra smėlėtas paplūdimys, iš kurio atsiveria vaizdas į mažytę salelę su raudonu namu, kuriame gyveno rašytojas Vitaliano Brancati.