Lutecijos arena

Paryžiaus miestas taip dosniai apdovanotas visokiausiais istoriniais paminklais, kad tarp visų prabanga tviskančių rūmų ir įstabaus grožio gotikinių katedrų, matyt, kad visiškai nesunku mieste pamesti romėniškus pėdsakus, ir ypač tuomet,…

Kelimutu ežerai

Sakoma, kad Florenso saloje, Indonezijoje, besikeičiančiomis spalvomis žaižaruojantys Kelimutu ežerai (indonez.k. Gunung Kelimutu) yra sielų poilsio vieta. Vietiniai gyventojai šią vietą laiko šventa ir tikina, kad aukštuose salos kalnuose, tyvuliuojančiame…

Monsanto kaimas

Mažos, siauros gatvelės tingiai vinguriuoja į stataus kalno viršūnę. Jas ramsto nedidelės trobelės, įsispraudusios tarp milžiniškų akmens riedulių. Šie naudojami vietoj sienų, grindų ar net lubų daugelyje vietovėje sudygusių pastatų.…

Baikonuro kosmodromas

Baikonuro kosmodromas buvo įkurtas 1957 metais Kazachstano teritorijoje ir tai buvo pirmas ir didžiausias kosmodromas pasaulyje bei stambiausias kosmodromas buvusioje Tarybų Sąjungoje. Po Tarybų Sąjungos žlugimo kosmodromas savaime perėjo Kazachstano…

Alhambros rūmai

Alhambra – tai buvęs maurų valdovų rūmų kompleksas ir Nasridų karalių užmiesčio dvaras. Šioje vietoje Nasridų dinastijos kalifai kūrė visagalės valdžios įvaizdį ir taip įgyvendino savo žemiškojo rojaus idėją. Maurais…

Kregždės lizdas

Tikriausiai kiekvienam gerai pažįstamas nuo stačios uolos į Juodąją jūrą žvelgiančios pilies vaizdas. Tai „Kregždės lizdas“, pūpsantis ant 40 metrų aukščio Auroros uolos skardžio, Pietiniame Kryme, visai netoli Jaltos miesto.…