Dvylika Apaštalų

Port Kempbelo nacionaliniame parke galite išvysti vieną įspūdingiausių gamtos stebuklų - didingą pakrantės uolų grupę, vadinamą “Dvylika Apaštalų” (angl.k. Twelve Apostles). Tai vienas iš nepakartojamų Australijos simbolių.Milžiniškos uolos, netoli Port…

McKenzio ežeras

Rytinėje Australijos pakrantėje plyti 1630 km² dydžio Freizerio sala (angl. Fraser island), kurios miškuose slepiasi daugiau nei 40 ežerų. Bene vaizdingiausias ir populiariausias tarp turistų yra McKenzio ežeras, įsitaisęs maždaug…

Pirštuotoji dykuma

Tūkstančiai pilkų akmeninių bokštelių styro pietvakarine Australijos pakrante, nusidriekusioje smėlėtoje dykumoje. Vietovės kraštovaizdis labiau primena nežemiškos planetos lopinėlį, kuriame vyrauja atšiaurūs uolų miškai beveik be jokios augmenijos, žmonių veiklos pėdsakų…

Stačiausias funikulierius

Funikulierius – trumpas geležinkelis, įrengtas stačiuose kalno šlaituose, daiktams transportuoti arba keleiviams kelti. Tokiose vietose, bėgių keliu, važiuoja lyno tempiami vagonai.Funikulieriaus mechanizmo pagrindinė dalis yra lynas su skriemuliais abiejuose šlaito…