Port Kempbelo nacionaliniame parke galite išvysti vieną įspūdingiausių gamtos stebuklų – didingą pakrantės uolų grupę, vadinamą “Dvylika Apaštalų” (angl.k. Twelve Apostles). Tai vienas iš nepakartojamų Australijos simbolių.

Milžiniškos uolos, netoli Port Kepmpbelo, natūraliai susiformavo iš stačių pakrantės skardžių, maždaug prieš 6 tūkst. metų.  Kadaise tai buvo dantytų klintinių uolų dalis, o nuolat talžoma audrų, plakama galingų vandenyno bangų, atskilo, suformuodama visoje pakrantėje pabirusias milžiniškas ir įspūdingas uolas. Ankstesnės kranto linijos liudininkės, dabar jau visiškai atsiskyrusios – stovi vienišos vandenyno apsuptyje.

Iki 1922 metų šios uolos buvo žinomos kaip “Kiaulė ir paršeliai” (angl.k. Sow and piglets). Ir tik daug vėliau, maždaug 1950 metais, siekiant vietovėje populiarinti turizmą, joms buvo sugalvotas naujas – “Dvylikos Apaštalų” pavadinimas, nepaisant to, kad uolų tuomet jau buvo likusios tik devynios.

Didžiulės bangos ir toliau skalauja bei ardo Port Kempbelo uolų skardžius. 2005 metais į vandenį sutrupėjo 50 metrų aukščio „Apaštalas“, palikdamas vaizdingoje pakrantėje stovėti tik aštuonetą. Dar vienas “Apaštalas” sutrupėjo praėjusią vasarą, todėl dabar likusių uolų yra tik 7.

Ir nors vienas garsiausių Australijos gamtos stebuklų kasmet sumažėja, ir jau niekada nebus toks, koks buvo – jį iki šiol yra be galo įdomu pamatyti.  “Dvylikos apaštalų” aplankymas išlieka viena didžiausių turistų atrakcijų tarp Melburno ir Sidnėjaus.

Pro Dvylika Apaštalų veda vaizdingas Australijos maršrutas – “Didysis vandenyno kelias”, kuris palieka gilų ir neišdildomą įspūdį kiekvienam čia atvykusiam.