Sveiki, buvau siek tiek pamiršęs šitą puslapį, bet grįžau ir skubu dalintis pasakojimu. Si karta, keliaukime toli, netgi iki Australijos. Apžvelgsime siaurini miestą – Brisbena. Mat, jei jau lietuviai nusigauna iki Tailando, tad paieškojus pigiu skrydžių bilietu iš Tailando, lengvai galima aplankyti ir Australija (kalbu apie pigius bilietus iš Bankoko iki Gold Coast, Auksine Australijos pakrante, ir arčiausias miestas Brisbanas.
Jei Tailandas, kainomis nesikandžioja, tai Australija – kanda ir gan stipriai. Buteliukas vandens 5litai, autobusas – 15litų. Bet sis pasakojimas, padės ir sutaupyti…
Australijos viza gavau labai paprastai, užpildžiau internete paraišką, ir viskas. 6 mėnesių turistine viza, jau kišenėje.
Brisbanas – miestas pastatytas ant upės pavadintos, gan originaliai – Brisbano upė vardu

. Tad judėjimas čia vyksta, tiek gatvėmis, tiek vandeniu. Kaip ir dauguma Australijos miestu, Brisbano centre puikuojasi keli parkai

, vienas iš jų – botanikos sodas. Čia žmonės ateina tiek pasivaikščioti, tiek užsiimti sportu. Beje įėjimas i parkus – nemokamas. Maža to, parke nemokamas internetas, tad kas nori – skaito knyga, kas nori – narso internete ir t.t. Parke pilna ropliu

, gan keisti padarai, bet ką gi – as svečias, tad turiu taikytis…
Kalbant apie parkus, netoli Brisbano yra vienas didžiausių Australijoje Kualu ir Kengūrų parkas. Vadinasi – Lone Pine. Kelionė autobusu užtrunka apie pusvalandi, ir mes jau prie įėjimo vartų. Įėjimas 33 doleriai , tačiau suveikia mano padirbtas studento pažymėjimas ir sumoku tik 24 dolerius 🙂

Gerai, kad atvykome 9 ryto, vos tik parkas atsidarė, mat jau apie 11 val. jis buvo perpildytas žmonių… Nuotrauka, su Kuala, dar 16 doleriu, na bent jau nusipirkus leidimą, gali prisifotkinti savo fotoaparatu.. O Kualu čia daug, visur kur eini.. Mielas padarėlis, tik jau velniškai smirda.
Parke, ne tik Koalos, kalbančios papūgos, krokodilai, stručiai, povai, bet ir kengūros. Jos laksto atviroje erdvėje, tad nusiperki maisto – arba liaudiškai, paprasčiausios kombiformos ir žengi pro vartelius.

Toliau prie tavęs jau prisistato išalkęs gyvūnas. Kengūros, visai nebaikščios, griebia maistą iš rankos, net ir tos, kurios sterblėje nešioja mažylį… Gan įdomi atrakcija. Tad, kas tik busit čia – būtinai rekomenduoju

šiek tiek apie maistą, ir kaip pigiai pavalgyti. Brisbane visa savaitgali vyksta ūkininkų turgelis. Pačiame centre (elizabeth gatves gale). Čia gali nusipirkti ekologiškų produktu, arba ragaujant – tiesiog prisivalgyti. Taip, būtent, – eini ir ragauji: štai žuvis, štai kengūrą (kuria nesenai glostei parke)..

Yra ir žalumynų, vaisiu ir visus gali ragauti nemokamai 🙂 Na ir desertui, bananine duona

. Tokia saldi bananu skonio duona, kurios gabalėlis kainuoja, nei daug – nei mažai 6 doleriai… Jei vis dėl to norite susimokėti už pietus, galima pigiai rasti sušių, arba tiesiog pasiduoti reklamai ir užeiti paragauti 2 doleriu kepsnį. Tiesa prie jo, būtinai reikia užsisakyti bulvytes už 4 dolerius, bei salotas už 5 dolerius. Siurprizas, padažas – nemokamai !
Tai tiek šitam kartui, atsiprašau, jei rasite gramatikos, ar logikos klaidu, mat mano tekstas gimsta kelionėse, tad gali būti minčių šuolių. Tekstą rašau su amerikietišku macbooku, kur iki šiol nėra lietuvybės, tad tenka perleisti per rašyba Lt puslapi, kad sudėliotų, bent jau kokia lietuvybe…
Visada laukiu komentaru. Kas mėgsta sekimus, tai mane rasite @bentnorius Twitter aplikacijoje arba cabin8crew Instagram aplikacijoje. Sėkmes 😉