Jau tapo tradicija kiekvienais metais peržiemoti Tailande. O kodėlgi ne? Šilta, pigu, žmonės faini.

Maršrutas:

Klaipėda-Vilnius-Frankfurtas-Ho Chi Minh(Vietnamas)-Bangkokas(Tailandas)-Hua Hin-Chumphon-Ranong-Koh Phayam-Krabi-Trang-Koh Kradan-Koh Lanta-Bangkok-Aranyaprathet-Poiepet(Kambodža)-Siem Reap-Bangkok-Chumphon- Trat-Koh Kood-Frankfurt-Vilnius-Klaipėda.

Apie svajones ir šiaip pasapaliojimai

Niekada neapleisk savo svajonės, kad ir kokia ji keista ar neįmanoma būtų. Tai sau vis primindavom galvodami, kaip vieną dieną palikę visus rūpesčius, darganas dienas Lietuvoje, leisimės į nerūpestingą kelionę. Tokie jau mes esam: nutrūktgalviai, pašėlę, gyvenantys šia diena. Juk gyvename tik kartą, tad, kodėl turime save varžyti, dirbti nemėgstamą darbą nuo 8 ryto iki 5 vakaro, parėjus namo bambėti apie tai kokia baisi ekonomika Lietuvoje ir t.t. Gyvename sau, tad džiaukimės ir išnaudokime kiekvieną mums suteiktą progą.

Kelionės tikriausiai mūsų viena didžiausių aistrų bet taip jau nutikdavo, kad pastoviai jos būdavo įspaustos į kelionių agentūrų rėmus, viešbučius. Toks keliavimo būdas mums nepatiko, tad po paskutinės kelionės prisiekėme sau, kad sekantis kartas tikrai bus kitoks. Bus su kuprinėmis ant pečių be jokių “deadlinų“ ir be jokio skubėjimo.
Pamenu dar vakarus, kai tik galvodavom, kada ateis ta diena, kai galėsim vakare susikrauti daiktus, o dabar štai sėdim 03val nakties Bangkoko centre, gurkšnojam vandenį ir kraipom galvas koks keistas čia mėnulis. Lietuvoje tokio neteko matyt, tiesiog „guli“ nugaros. Prie progos būtinai reikės nufotografuot.
Tailande mes jau buvom, prieš 4 metus, ir dar būdami ten nusprendėm: BŪTINAI ČIA DAR GRĮŠIM. Tai lengva šalis keliauti, su nuostabiais draugiškais žmonėmis, kur saugu net naktį. Netgi Klaipėdoje nesijausdavom tokie saugūs vakare.

Čia pateikiamas 6 savaičių reportažas iš 2012-2013 metų kelionės į Tailandą/Kambodžą.
Reportažas: Žiemojimo ypatumai Tailande

Neužilgo vėl kelsime sparnus žiemojimui kai ir tie išskrendatys į šiltus kraštus paukščiai. Tik šį kart jau 5 mėnesiams.
Planuojame rašyti tiek blogą tiek video blogus.
Taip pat kviečiu visus prisijungti prie Facebook grupės, kur žmonės dalinasi įspūdžiais ir patarimais:)