Netoli Šventosios, Mažučių kaime kuriamas japoniškas sodas. Ir nors jį jau galima aplankyti, tačiau tam, kad visi planai būtų įgyvendinti, praeis dar ne vieneri metai.

Sodą įrengti padeda keturi japonai, kurie iš savo šalies gabenosi ne tik augalus, bet ir įrankius. Tarp kitko, parko pavadinimas – tai japonų taip tariamas žodis Mažučiai.

Šiuo metu lankytojus pasitinka japoniško stiliaus parkas, kuriame įrengti vaizdingi tvenkiniai, juos jungiantys akmenimis čiurlenantys upeliai su kaskadomis, kriokliais ir tilteliais, akmenimis grįsti pasivaikščiojimo takeliai, akmeniniai žibintai. Čia taip pat bus įrengtas akmenų sodas – susikaupimo, meditacijos ir ramybės oazė parko gilumoje, arbatos nameliai ir pagoniška alka – išskirtinai aukštos energetikos bei archajiškų apeigų vieta.

Projekto įgyvendinimo metu Meistrų ir Žemės Menininkų iš Japonijos bei pagalbininkų iš Lietuvos rankomis bus persodinta virš 1.700 vienetų 3 – 10 metrų aukščio lietuviškų medžių ir apie 15 000 vnt. medžių ir krūmų iš Japonijos bei panaudota virš 25.000 tonų specialiai atrinktų įvairaus dydžio akmenų. Taip pat planuojami ir didesni statiniai, kurie padėtų parką išlaikyti: japoniško maisto restoranas, japoniškų pirčių kompleksas, japoniško stiliaus viešbutis su transformuojama konferencijų – koncertų sale. Bus organizuojami renginiai, kur lankytojams bus siūloma susipažinti ir pasimokyti ikebanos, origamio, bonsų auginimo, suiseki, kaligrafijos ir kitų menų, dalyvauti tradicinėse arbatos gėrimo ceremonijose.

Bet tai tik planuose, o šiuo metu galima pasivaikščioti nedideliame japoniško stiliaus sodelyje ir pasigrožėti nemaža bonsų kolekcija, kur, jų galima ir įsigyti. O parko įkūrėjai šią vietą apibūdina taip: ,,Vieta, kurioje esame, vadinama Muzikanto kalnu. Tai aukščiausia vieta apylinkėse. Čia labai daug Dangaus. Čia kuria stiprūs žmonės. Čia nerasite egzotikos, bet galite pasijausti kitaip. Esmė yra balansas, harmonija tarp akmenų, vandens, augalų, supančios aplinkos. Norint tai pajusti, turite ateiti tik su gerais ketinimais, jausmais, norais.“