Galvosūkių miškas arba Puzlevūdas (angl.k. Puzzlewood) tai senas, paslaptingas Anglijos miškas, nutolęs apie 40 km. į pietus nuo Bristolio.

Romėnų laikais šioje vietoje tįsojo atviros geležies kasyklos. Tyrinėjant vietovę, vienos uolos angoje buvo aptikti trys ąsočiai, pilni senovinių romėniškų monetų, kurių amžius, kaip manoma, gali siekti III amžių.

Romėnams, apleidus kasyklą, miškas pasiglemžė teritoriją į savo rankas. Medžiai ir krūmokšniai augo nevaržomi, prarydami visus kadaise žmogaus sukurtus kasinius ir suformuodami šioje vietoje unikalų ir paslaptingą kraštovaizdį.

Dabar Galvosūkių miškas yra populiari turistinė atrakcija, kuri lankytojus pakeri tamsiai samanomis apžėlusiomis uolomis, fantastiškais uolų bei medžių dariniais ir rodos beribe urvų sistema. Siaurų ir raitytų takelių labirintas vedžioja gražiausiomis Galvosūkio miško vietovėmis. Pasakojama, kad XIX amžiuje, šiuos takelius, išraizgiusius Galvosūkio miško kalvas ir daubas, savo svečių ir vaikų pramogoms,nutiesė tuometinis žemės savininkas. Turistams šis žavus miškas atsivėrė tik, kiek daugiau nei po 100 metų.

Nuo to laiko čia išdygo kelios stovyklavietės, kavinė, suvenyrų parduotuvė. Buvo įrengtos vaikų žaidimų aikštelės. Mišką apgaubė ferma, kurioje mažieji gali pamatyti naminius gyvūnus ir jais pasidžiaugti. Aptvaruose slampinėja galvijai, avys, ožkos. Pievose laksto triušiai. Vaikus mielai linksmina asilai ir poniai, o aukštų medžių šakose čirškauja nesuskaičiuojama galybė laukinių paukščių.

Šioje vietoje dažnai lankydavosi ir labai ją mėgo Džonas Ronaldas Reuelis Tolkinas. Manoma, kad Galvosūkių miškas ir jame išgyventi potyriai, autorių įkvėpė sukurti nuostabų Vidžemės pasaulį savo garsiajame kūrinyje „Žiedų valdovas“. Šiame miške taip pat buvo filmuojami kultinių fantastinių anglų serialų „Merlinas“ ir „Daktaras Kas“ epizodai. Jei matėte juos, tuomet negalėjote pamiršti pasakiško ir, lyg ne šiam pasauliui priklausančio miško.