Las Medulas

Las Médulas – tai istorinė vieta šiaurės vakarų Ispanijoje, esančioje Leono provincijoje. Netoli Ponferados miesto įsikūręs gamtos paminklas, kadaise buvo svarbiausia Romos imperijos aukso kasykla. Pasak Plinijaus Vyresniojo, Las Médulas…

Goli Otok

1948 metais, prabėgus vos trims metams nuo II Pasaulinio karo pabaigos, Šaltojo karo išvakarėse, Maršalas Titas - aukščiausias Jugoslavijos Federacinės Liaudies Respublikos lyderis politiškai nusigręžė nuo griežtos komunistinės linijos, nutraukdamas…

Danxia stebuklai

Danxia kalnas, esantis Pietų Kinijoje, garsus ne vien spalvingomis atodangomis, bet ir dviem, homo-sapiens, lytinius organus primenančiais dariniais. Vienoje kalno pusėje stūkso falo formos akmeninis stulpas, pavadintas „Yangyuan“ (liet.k. vyro…

Krimlio krioklys

Viena didžiausių Austrijos įžymybių yra Krimlio krioklys (vok.k. Krimmler Wasserfälle), įsitaisęs vakariniame Aukštojo Tauerno nacionalinio parko pakraštyje, Cel am Žė apskrityje, Zacburgo žemėje, Austrijoje.Krimlis – tai didžiausias Europoje krioklys, patenkantis…

Užkerėtas šulinys

Užkerėtas šulinys, arba „Poço Encantado“ portugališkai, yra  įsitaisęs greta garsaus Čapada Dijamantina nacionalinio parko. Nors Užkerėtas šulinys šiam žaviam parkui nepriskirtas, tačiau tai yra viena įdomiausių lankytinų vietų, viešint toje…