Viena didžiausių Austrijos įžymybių yra Krimlio krioklys (vok.k. Krimmler Wasserfälle), įsitaisęs vakariniame Aukštojo Tauerno nacionalinio parko pakraštyje, Cel am Žė apskrityje, Zacburgo žemėje, Austrijoje.

Krimlis – tai didžiausias Europoje krioklys, patenkantis į didžiausių pasaulio krioklių aštuonetą. Jo aukštis siekia 380 metrų ir yra sudarytas iš trijų pusiau horizontalių kaskadų, kurių pirmoji siekia 140 metrų, vidurinė – 100 m., ir apatinė – 140 m. Tarpusavyje jos susijungtos šėlstančio vandens slenksčiais.

Priklausomai nuo sezono, tarp 500 ir 600 000  kubinių m per sekundę greičiu, krintančios vandens masės griaudėjimas kartais atrodo tikrai bauginančiai.

Suteikiant turistams galimybę pamatyti šį nuostabų gamtos kūrinį, parke yra nutiestas 4 km ilgio pėsčiųjų takas į krioklio viršų – prie Zalcacho upės ištakų. Kelionėje užtruksite apie 1,5val, bet patikėkite, ji verta visų pastangų. Kaip to įrodymas, Krimlio krioklį kasmet aplanko apie 400 tūkst. turistų.

Žiemą krioklys sustingsta, o kalnų šlaitais virš Krimlio kaimo čiuožinėja slidininkai.

Daugiau informacijos: wasserfaelle-krimml.at

One thought on “Krimlio krioklys”
  1. Buvau du kartus ir dar važiuočiau. Tiesa, lankymas mokamas – 2 eurai/žmogui, o atrodo nuo 17.00 kasa uždaroma ir galima eiti grožėtis nemokamai. Turistinis takelis su labai vaizdingom apžvalgos aikštelėm, bet „per kojas kerta” nepasiruošusiems.
    Gaila, negalima čia nuotraukų pridėti:((