Užkerėtas šulinys, arba „Poço Encantado“ portugališkai, yra  įsitaisęs greta garsaus Čapada Dijamantina nacionalinio parko. Nors Užkerėtas šulinys šiam žaviam parkui nepriskirtas, tačiau tai yra viena įdomiausių lankytinų vietų, viešint toje vietovėje.

Užkerėtas šulinys  – tai didžiulis, požeminis baseinas. Jo gylis siekia apie 50 metrų, o vanduo yra toks skaidrus, kad dugne puikiai matosi ramiai tūnantys didžiuliai rieduliai ir senų medžių kamienai. Kai į baseiną reikiamu kampu pasisuka saulė, vanduo nusidažo sodriai žydra spalva, o krentantys spinduliai sukuria povandeninę kreivę. Tai įspūdingas reginys! Geriausias metas stebėti šį spalvų spektaklį – birželio ir liepos vidurdieniai, maždaug tarp 11 ir 12 valandos.

Šis unikalaus grožio vandens baseinas vertas kiekvieno keliautojo dėmesio ir ilgos kelionės. Yra gan gausiai lankomas turistų. Tačiau priėjimas prie baseino, dėl jo ekosistemos trapumo, yra atidžiai saugomas, todėl maudynės jame uždraustos.

Aplankę Užkerėtą šulinį, užsukite ir aplankykite gretimas įdomybes: Lapa do Bode urvą, Poco Azul ir Andarai miestą su jo spalvotais namais. Poco Azul – ne mažiau žavus požeminis baseinas nei Užkerėtas šulinys. Jame galėsite net išsimaudyti ir taip patirsite visos kelionės pilnatvę.