Gajola (it.k. Isola della Gaiola) iš pirmo žvilgsnio atrodo esanti graži ir tyli sala – tikra ramybės oazė Neapolio pakrašty.  Bet iš tikrųjų ją gaubia niūri istorija. Vietiniai apylinkių gyventojai mano, kad ji yra prakeikta, nes daugelis buvusių salos savininkų čia patyrė tik nelaimes ir  bėdas, net nenatūralių mirčių. Dėl tokių mistinių aplinkybių Gajolos sala ir vienintelė joje stovinti vila, dabar yra negyvenama ir apleista.

Gajolos salą rasite Neapolio įlankoje, pietiniame Posillipo rajono pakraštyje, įsitaisiusią visai arti Italijos žemyno pakrantės. Iš tiesų, Gajola –  tai dviejų labai mažų salelių grupelė. Vienoje salelėje stovi didelė vila, o kita yra negyvenama, tačiau sujungta su pirmąja mažu akmeniniu arkiniu tiltu, kuris atrodo lyg būtų natūraliai susiformavusi arka.

Faktinė Gajolos vilos pastatymo diena ir jos praeities istorija yra nežinoma, tačiau yra žinoma, kad XIX amžiaus pradžioje, joje gyveno atsiskyrėlis, garsus „Burtininko” slapyvardžiu. 1920 metais vila priklausė Hans Braun‘ui, kurį nužudė nežinomi asmenys. Kūnas buvo rastas suvyniotas į kilimą. Jo žmona netrukus nuskendo jūroje.

Kitas vilos savininkas – Maurice Sandoz – stambus farmacijos pramonininkas – nusižudė Šveicarijoje. Sekančio – Gianpasquale Grappone – ilgametė draudimo bendrovė patyrė nesėkmę ir bankrutavo. Vėliau vila atiteko Fiat vadovui – Gianni Agnelli. Jo vienintelis sūnus nerukus nusižudė, o sūnėnas, kuriam po sūnaus mirties Gianni ketino perleisti Fiat‘o reikalus, mirė nuo retos vėžio rūšies, sulaukęs vos 33 metų.

Po tokios nelaimingų atsitikimų virtinės vila liko tuščia. Kažkuriuo metu ji dar priklausė multi-bilijardieriui Paul Getty ir garsiam knygų autoriui Norman Douglas, tačiau pastarieji viloje niekada neapsigyveno. Douglas, kaip ir vietiniai gyventojai, vertino Gojolos salos grožį ir pripažino jos prakeiksmą – nešti savo savininkams vien nelaimes.