Kovo pabaigoje su kompanija nutarėme aplankyti Vokietijos sostinę Berlyną. Šį kartą aprašysiu pagrindinius kelionės faktus ir dalykus, kurie gali dominti kitus keliautojus besiruošiant į šį nuostabų miestą. 🙂

Keliautojų skaičius – 5 (du vaikinai ir net trys merginos),
keliavimo transportas – „Ryanair” lėktuvai,
kelionės trukmė – 4,5 dienos (kovo 16-20),
nakvynės – „David’s Cosy Little Backpacker Hostel” ir viena naktis „Schönefeld” oro uoste,
pagrindinės kelionės išlaidos – „Ryanair” bilietai po 77 Lt. vienam žmogui, po 3 EUR transporto bilietas dienai vienam žmogui Berlyne (jei keliausite penkiese, prikite grupinį (iki 5 žmonių) bilietą, kuris galioja visą parą ir kainuoja 15 EUR), maistas ir smulkios išlaidos.

Aplankyti (bei siūlomi) objektai:
pirma diena

Alexander Platz, TV bokštas, Rotes Rathaus, Nikolaikirche, muziejų sala, Tiergarten parkas (pats didžiausias Berlyne), Brandenburgo vartai (vienas miesto simbolių), Bundestagas, Kongresų rūmai.
antra diena

Vietinio rajono (Moabit) apžvalga. Hauptbahnhof stotis (pagrindinė miesto stotis ir didžiausia Europoje), Heilandskirche, st. Johannis bažnyčia.
trečia diena

Berlyno zoologijos sodas (lankomiausias Europoje), Europos centras, Keiser Wilhelm bažnyčia (subombarduota, šiuo metu palikti griuvėsiai), Weltkugelbrunnen paminklas, „Die Busche” naktinis klubas, „East Side Gallery” sienos likučiai (1,3 km ilgio).
ketvirta diena

Dar kartą pasigrožėta „East Side Gallery”, Ostbahnhof stotis, Potsdamerplatz, Sony centras, dar kartą pabuvota Tiergarten parke, apžiūrėti paminklai homoseksualams nukentėjusiems nuo nacių, žydų aukoms bei sovietų kario paminklas, nuvažiavome į Alt Tegel rajoną, šalia kurio yra pagrindinis Berlyno Tegelio oro uostas ir antras pagal dydį Berlyno Tegel ežeras. Olimpinis stadionas. Naktinį Berlyną pradėjome apžiūrėti nuo „Siegessaule” bronzinio angelo (8,3 m aukščio Viktorijos skulptūra prūsų pergalėms pažymėti).
po nakties oro uoste išskridome namolio. 🙂

Iš viso mieste naudojomės autobusų (M, Bus), tramvajų (M, Tram), traukinių (S-Bahn) ir metro (U-Bahn) paslaugomis – miesto transporto sistema išties nuostabi. Saugumas ir tolerancija taip pat tai, kuo pasižymi Berlynas ir jo gyventojai. Beveik visame mieste galima rasti įdomių objektų (net ir tų, kurie nėra aprašyti kelionių vadovuose, tačiau yra labai įdomūs).

7 thoughts on “Vokietija: Laisviausias miestas – Berlynas”
  1. Dėkui.
    Daugiau foto patalpinta ne tekste, bet po tekstu – nuotraukų skyrelyje.

2. Dėkui irgi.
    P.S. Kada nors pribręsiu ir papildysiu tamstos vojažo po JP aprašymą…Tokyo skip’insiu – maršrutas lygiai toks pats 🙂

3. Gal prisimenate kas per Krabi hostelis su kiniete šeimininke? – kad neužsiraut ir negaut rankšluosčio „dovanų”? 😀

4. Oi, retas svečias aš čia pastaruoju metu – tik dabar komentarą pamačiau. Dėl natūralių priežasčių…nebepamenu 🙂