Puslapis 1 iš 23 Atgal1 2 3 4 5 6 7 8 9

Pakalniškių pažintinis takas (1) Keliaudami Pakalniškių geologiniu taku, čia aptiksite daug retų ir įdomių augalų, išgirsite visokiausių paukščių, pamatysite miške gyvenančius žvėrelius ar gyvūnus...
Rokiškis. Lankytinos vietos. (1) Rokiškio miestas įsikūręs prie nedidelio Laukupės upelio, 182 km nuo Vilniaus, prie Radviliškio – Panevėžio – Daugpilio geležinkelio linijos. Miesto teritorija užima 1142,5 ha....
Dubingiai. Lankytinos vietos Dubingiai – dvaras, pilis ir miestelis – buvusi Lietuvos magnatų Radvilų valda. Šiais laikais Dubingių miestelis garsėja gražia gamta, turtinga istorija, buvusiais mūriniais rūmais ir mūrine evangelikų reformatų bažnyčia, stovėjusia Asvejos ežero saloje, kurioje dabar įrengtas Dubingių piliavietės pažintinis takas. ...
Žodis girios draugui Takas skirtas pasivaikščioti mišku, susipažinti su aplinka, augmenija, miškininkų darbais. Vaikščiodami taku galėsite grožėtis nuostabiais Merkio upės vingiais, smėlėtais krantais....
Kamastos žiedas „Kamastos žiedas“ – tai apie 40 km. dviračių turizmo trasa nusitęsusi Ambraziškių apylinkėse ir Kamastos kraštovaizdžio draustinyje. Šis dviračių maršrutas supažindina turistus su dar menkai turistų atrasta Molėtų rajono dalimi, nuostabia gamta, žmonių gyvenimo būdu ir veikla. ...
Miško turtų pažintinis takas Miško turtų pažintinį taką”, kuriuo keliaudami lankytojai gali susipažinti su įprastais Lietuvos miškuose sutinkamais medžiais, krūmais, puskrūmiais ir kitais augalais, miško ardais, pagrindiniais miško priežiūros ir apsaugos darbais ir t.t....
Zarasai. Lankytinos vietos Gražus ir patrauklus turistams Zarasų kraštas. Mieste ir už jo, kiek tik užmatyti gali, tęsiasi kalvos, kalneliai, pušynai ir ežerų virtinės. Keliaudami šiose apylinkėse raskite šiek tiek laiko susipažinti su Zarasų miestu, kuris gali didžiuotis jau perkopęs 500-tus gyvavimo metų...
Dviračių trasa Sartų regioniniame parke „Tarp Zalvio ir Zalvės“ Norintiems praleisti dieną gamtoje, pasigrožėti miškų, ežerų kraštovaizdžiu bei pažinti Sartų regioninio parko vertybes rekomenduojame išbandyti dviračių trasą – „Tarp Zalvio ir Zalvės“....
Jaskoniškių pažintinis takas Pažintinis takas vingiuoja per smėlėtą pušyną, kuris nuo seno vadinamas “Smalinyčia” - žmonės čia rinkdavo pušų sakus. Šviesiame pušyne visada smagu pasivaikščioti, dar smagiau pabandyti pažinti pušyno gyvenimą. Pažintinio tako stendai padės Jums atkreipti dėmesį į kai kuriuos gamtos objektus. Sužinosite, iš kaip atsiranda šaltinis, kiek įvairiausių miško gyventojų gali naudotis meletos iškaltu uoksu, kodėl gieda paukščiai, kam reikalingi stuobriai ir kita negyva mediena, kada geriau auga pušys, o kada eglės ir t.t....
Dusetų girios pažintinis takas Dusetų girios pažintinis takas yra Dusetų girios zoologiniame-botaniniame draustinyje. Dusetų giria - nepaprastas miškas. Ji pilna visokių paslapčių: vienos - dar neatskleistos, kitos - užmirštin nukeliavę girios gyventojai bei įvykiai. Senoji liepa - Girios močia, žiemos rogių kelias, paslaptingasis Klevų kalnas, išnykęs Žvirbliškės kaimas, didžiulė Vasynos žemapelkė su klampiais liūnais, retieji girios augalai, grybai ir paukščiai, kalkingi šaltiniai, šimtamečiai medžiai… Ne viską šiandien galima pamatyti, tačiau bent jau sužinoti apie juos galėsite apsilankę šiame pažintiniame take....
Ilgašilio pažintinis takas Trumpiausias - Ilgašilio pažintinis takas, jo ilgis tik 240 m. Įrengtu mediniu taku per pelkę keliaudami lankytojai gali susipažinti su saugomomis pelkinėmis buveinėmis, čia augančiomis retų augalų rūšimis, vykdomais gamtotvarkos darbais....
Šavašos pažintinis takas (1) Šavašos pažintinis takas - tai pėsčiųjų takas palei vaizdingą Šavašos upę. Tako ilgis - 1,5 km. Trasa pažymėta rodyklėmis, o take įrengtos 7 stotelės. Tako viduryje yra Lūžų akmuo su dubeniu, menantis kadaise čia buvus senovės lietuvių šventyklą....