Nusigauti iki Eilato galima tiesiai iš Lietuvos, Kauno. Jei ieškosite skrydžių per skyscannerį, veskite Ovda, o ne Eilat. Iš Ovdos į Eilatą važiuoja shutlai autobusai ir į kai kuriuos viešbučius. Išėjus iš oro uosto, jus pasitiks palydovės, kurios lydės jus autobuse, bei suteiks pagrindinę informaciją apie miestą, šalį, atsako į klausimus. Palydoves šneką rusiškai. Beja, šia ir anglų kalba galima susišnekėti visame Eilate.

Patariu autobuso bilietą į abį puses iki Eilato pirkti oro uosto terminale, iškart po paso kontrolės – bus pigiau, kadangi vairuotojas parduota tik į vieną pusę. Oro uoste galima nusipirkti eurais, pas vairuotoja tik šekeliais. Beja, pasų kontrolėje turėkite iš anksto atspausdintą apgyvendinimo įstaigos rezervaciją.

Kas į Eilata važiuoja tik gulinėti saulėje, kurios ten pilna, papludimiai yra pačiame Eilato centre. Norintiems užsiimti nardymu – reikia nuvažiuoti link Egipto pasienio Taba esančių paplūdymių su tiltais, po kuriais randasi visas žuvies būris.

Norint sutaupyti nakvinei galima apsistoti Egipto pasienio zonoje (kuriyra 3 km) esančiuose viešbučiuose. Rezervacija internetu ir užsakant vietoje skyrasi 3gubai, svarbu pasakyti, kad planuojate likti ilgesniam laikui, bet pažiūrėsite koks viešbučio servisas ir kol kas pradžiai imate vienai nakčiai. Kadangi nuo lapkričio viešbučiai, kurie yra tik 4 ar 5 žvaigždučių, ten tušti, administratoriai sutiks jus su išskiestomis rankomis ir suteiks tikrai kokybišką aptarnavimą.
Iš Eilato važiuoja autobusai prie Negyvosios jūros. Užtenka vairuotoja paprašyti, kad išleistų prie Dead sea. Kaina į abi puses apie 40 Eur. ir geriausia va=iuoti su pirmu autobusu 7:00 ryto. Jei noresite nusipirkti ten Negyvosios jūros purvo, neskubėkite, toks pat Eilate kainuos 4-5 kartus pigiau. Užtat iš jūros su savim galima pasiimti druskos gabaliukus, kurie susiformavo prie pat kranto.

Eilate yra nemažai pramogų kuriuos rasite internete arba turistų info centre. Vienas iš jų, kurį verta paminėti tai – delfinariumas ir miesto centre, prie oro uosto esančiame parke su žuvų statulėlemis, vakarais grojantys fontanai su simfoninę muziką.

2 thoughts on “Eilat – Izraelio Palanga”
  1. Kas atsitiko jūsų fotoaparatui, juk iš Niujorko buvo normalios nuotraukos, o čia tokios prastos? Net gaila – tokie vaizdai, tokia kelionė… aš tai lėkčiau į pirmą pasitaikiusią parduotuvę fotoaparato :))))

2. Ačiū už komentarą. Čia ne fotoaparatas, čia, matyt, soft’as, sumažinantis nuotraukų dydį. Originalių puslapis neleido įkelti, teko mažinti. Bandysiu pataisyti.