Portimao pasirinkau dėl to kad patogu ir greitai galima aplankyti šalia esančius papludymius ir miestus: Lagos, Faro, Sagres, Carvalho ir kitus paplūdimius. Pats Portimao nėra didelis miestas, jame tik yra didelis paplūdimis (praia de Roja) su vandenyje esančiomis uolomis. Autobuso stotis su tvarkarasčiais randasi prie pat pakrantės. Šalia Portimao yra priemestis Alvor, kur irgi galima rasti dideli smeleietą paplūdymį.
Norint, galima pratėsti savo kelionę į Ispaniją. Iš Portimao ar Lagos važiuoja autobusai į Seviliją.

Kelionė užtrunka kiek daugiau nei 4 val., o šį miestą būtina aplankyti, kaip kontrastą Portugalijos pajūriui. O iš Sevilijos yra pigus skrydžiai į tą pacią Barceloną, iš kurios galima grižti į Lietuvą ar pratęsti savo kelionę kitur.

Keliaujantiems kasdien autobusu Algarve, rekomenduoju iškart nusipirkti abonementą autobusams. 3 dienų pasas kainuoja apie 29 Eur,o 7dienų apie 36Eur. Daugiau info rasite algarvebus.info.

Lagos

Lagos tai vieta iš kurios nesinori išvažiuoti. Visos tos uolos išsikyšusios iš vandenyno iš tiesu užburia ir palieka neabejingu ne vieną. Kad pamatyti visą šį grožį reikia nueiti apie 1km šiek tiek toliau už miesto ribų per lauką arba atsisėsti į turistinį traukinuką, kuris jus ten nuveš.

Iš Lagos nuvažiavus į netoli esantį Sagres mietelį atsidursite Europos pakrašty, kur toliau tik vandenynas. Sagres ideali vieta ramiam poilsiui, bei banglenčių mylėtojams. Vaikštant Lagos pakrante, galima atrasti daug mielu, mažų, jaukių smelio lopinelio šalia vandenyno.

Carvalho bach

Uau. Pirmi žodžiai kuriuos ištariau žengdamas į šį papludimį. Jo ypatumas tame, kad įejimas eina per siaurą plyšį uoloje. Tad atsiduręs paplūdimyje esi nedideliame smelio gabalėlyje: iš vienos pusės vandenynas,

iš kitos – uolos. Keletą minučių teko net gi būti vienam visame papludimy. Todėl atvažiuokite čia kuo anksčiau.
Autobusai su kriptim Praia de Carvalho vaziuoja keleta kartų per dieną iš Portimao.

3 thoughts on “Portugalija: Algarve”
  1. Na va, vis kelionės programą pamačiau ))) Žemaitija pas mus mažai lankyta- reiktų taisyti padėtį. Žiūrėsim kaip čia susiklostys.

O tiems, kas nematė- nubalnota nosis buvo- pati mačiau ))))

2. Į Pažaislio vienuolyną ir aš jau daug metų ruošiuosi… Ale reiškia reikia užsisakyti iš anksto ekskursiją… O Kražiai, Kurtuvėnai – gražu ir nematyta 🙂

3. Na, tie maži miesteliai tai ir lieka mažais – tų objektų ten nėra daug. Kad ir Kražiuose – bažnyčia, buvusios Kolegijos pastatas, Medžiokalnis…
    Girdėjau, kad Telšiai labai gražiai tvarkosi. Šį kartą nepabuvojom…