Žvelgdami iš tolo regime tai, ką savo akimis negalime patikėti ir tai ne fantazijos vaisius, o iš supančio kraštovaizdžio išsiskirianti Amaru Muru, švelniai nugludintų plokščių uolų konstrukcija, mažas duris jos viduryje primenančiu daiktu.

Amaru Muru, 1990 metų pradžioje atrado alpinizmo vadovas Jose Luisas Delgado Mamani, tyrinėdamas Peru kaimus. Ši vietovė yra įsitaisiusi taip vadinamame Dvasių slėnyje, Titikakos ežero pakrantėje, netoli pasienio su Bolivija. Daugelis turistų, atvykusių į šią vietą, skuba pamatyti Titikakos ežerą ir Uros žmones, gyvenančius plaukiojančiose jo salose ir tik keletas vietove pasidomi plačiau. O verta būtų. Čia galite sutikti daug, mažai kam žinomų, bet labai įdomių ir intriguojančių Peru lankytinų vietų.

Plokščia Aramu Muru akmeninė struktūra stovi vos 35 km nuo Punto. Lengviausiai ją pasiekti nuomotu automobiliu. Bet verta žinoti, kad čia keliai blogi, nėra viešbučių ir patartina nekeliauti vienam. Daugelyje žemėlapių ji net nepažymėta ir vos keli žmonės aplanko ją.

Vietiniai Amaru Muru duris vadina „Puerta de Hayu Marca”, arba „Dievų vartais ” ir atsisako prisiartinti prie jų. Pasakoja, kad pro šias duris įėję žmonės retkarčiais išnyksta. Pasak jų, jie ne vieną kartą esą regėję keistus reiškinius vietovėje, pavyzdžiui pro duris įžengiantį aukštą vyrą, apsuptą švytinčiais kamuoliais. Dauguma gyventojų mano, kad tai vartai į kitą dimensiją ir todėl siaubingai baiminasi prisiartinti prie jų.

Amaru Muru yra daugmaž 7 metrų ilgio ir 7 metrų pločio akmeninė struktūra. Jos centre, vientisoje uoloje yra išskaptuota T-formos, beveik 2 metrų pločio ir 1,5 metrų aukščio niša. Todėl Amaru Muru atrodo lyg būtų gigantiški akmeniniai vartai. Tušti viduje. Kas šiuos vartus pastatė ir kokiu tikslu, iki šiol yra nežinoma. Įtikinamiausias paaiškinimas yra tas, kad tai apleistas inkų statybos projektas. Yra manančių,  kad tai daug senesnė ir gerokai mistiškesnė struktūra.