Vokietija: Rosfeldo kelias (Roßfeldpanoramastraße)

2014-10-25 19:12

Vienu žodžiu, emam tave gide :)
Kotlečiukai tikrai verti dėmesio, kiek dariau, niekas nesupranta, iš ko - vis galvoja, kad vištiena ))))

2014-10-25 21:24

Emket... būsiu gide :-)
Priklijavau prie pasakojimo tą receptą, tikiuos įskaitomas...

2014-10-27 13:17

Tai susitarem :) , turesi visus grazius kelius rodyt :)

2014-10-28 08:10

Nyostabios keliones ir nuostabus kelioniu aprasymai. Noretusi ,kad kiekvieno pasakojimo gale ,nors viena eilute, butu parasyta kiek kelione kainavo, kad ir apitikriai.Planuojant kelione daug kam tai aktualu.

2014-10-28 10:10

Dėkui :-) O dėl kelionės kainos, tai, sakyčiau, labai individualus dalykas. Kiek kainuoja objektų lankymas (apie kuriuos pasakoju), ar viešbutis, tai stengiuosi visus tekste paminėti, arba bent nuorodą įdėti.
O, va tokie dalykai, kaip Rosfeldo kelias, Jaegersee, tai mums čia dienos išvykos, nes ne taip toli. Tai jei parašysiu, kad kelionė kainavo 25 Eu... Nelabai ką tai sakys.
Bet šiaip tai sutinku, kelionės išlaidos visada svarbus dalykas. Sekantį sykį, kai kur toliau važiuosim pabandysiu grubiai bendrą sumą primesti :-)