Kai planuojate keliauti, bent jau šiais laikais, turėti tam tinkamą išmanųjį telefoną gali būti taip pat svarbu, kaip ir susikrauti tinkamus drabužius. Geras išmanusis telefonas leis įamžinti svarbiausias akimirkas, atsiskaityti už pirkinius, turėti bilietus ar svarbiausią informaciją, naviguoti po naujas vietas ir bendrauti su žmonėmis. Tam pristatome 3 išmaniuosius telefonus, kurie išsiskiria kaip geriausi pasirinkimai keliautojams 2024 m.

Samsung Galaxy S23 Ultra

Samsung Galaxy S23 Ultra yra idealus kelionių palydovas, ypač tiems, kurie keliauja ramiai, bet po gražiausias vietas ir pirmenybę teikia fotografijai.

Jis turi itin didelės raiškos 200 MP kamerą, su kuria įamžinsite kiekvieną kelionės įspūdžių detalę. Naktinio režimo funkcija puikiai tinka fotografuoti esant prastam apšvietimui, o pats telefonas, nors ir didelis, yra lengvas (sveria vos 168 g). Didelis ir nuostabios raiškos ekranas, puikiai tinkantis navigacijai žemėlapiuose ar nuotraukų peržiūrai. Tačiau tai tikrai nėra įrenginys, sutvertas patiems aktyviausiems nutrūktgalviams.

Kaina – nuo 1350 EUR.

Asus Zenfone 10

Asus Zenfone 10 yra dar vienas geras pasirinkimas keliautojams, ypač tiems, kurie ieško kažko kitokio ir naujo. Asus geriausiai žinomas dėl kompiuterių gamybos, tačiau gamina ir puikius, retus telefonus.

Zenfone 10 yra nedidelis, labai kompaktiškas telefonas su labai talpia baterija, daug vidinės atminties, Super AMOLED ekranu, dviejų objektyvų galine kamera ir maloniai rankoje laikomu korpusu.

Tai yra lengvas ir kompaktiškas telefonas, idealiai tinkantis keliautojams, kurie daug juda, aktyviau leidžia laiką. Kadangi šis modelis palaiko dvi SIM korteles, tai yra neįtikėtinai patogu kelionėse po užsienio šalis.

Kaina – nuo 750 EUR.

Google Pixel 8 Pro

Tiems, kurie nori stilingai atrodančio ir labai gerai kelionėse fotografuojančio telefono,  rekomenduojame Google Pixel 8 Pro. Jis turi 50 MP pagrindinę galinę kamerą, užtikrinančią išskirtinę vaizdo kokybę, puikiai tinkančią nuostabių kelionių nuotraukoms fiksuoti. Geriausia, kad jame veikia ir pažangūs Google nuotraukų apdorojimo procesai, kurie gali pašalinti nepageidaujamus objektus ar naudoti kitus dirbtinio intelekto funkcionalumus, kad pagerintų nuotraukas, pašalintų triukšmą iš vaizdo įrašų.

Keliautojams svarbu žinoti ir tai, kad Pixel 8 Pro turi didelį atsparumo vandeniui reitingą (IP68), tad su juo galima drąsiau jaustis gamtoje.

Dar pora keliautojams skirtų pliusų – solidus akumuliatorius (5050 mAh) bei didelis, 6,7 colio OLED, didelės raiškos ekranas.