Turkija: Konstantinopolis - Stambulas

2015-11-21 12:28

Labai smagu buvo skaityt, labai smagu prisimint Stambulą. Labai palaikau tokią programą, kai vaikštoma ne tik po miestą, bet ir po muziejus. Nustebino tik vienas - kur ten Jūs valgėte, kad taip pigiai Jums klojosi. Man Stambulas visą laiką asocijuojasi su gana brangiu miestu, gal dėl to, kad pirmoji kava išgerta kavinėje esančioje ant kalno ( miestas buvo kaip ant delno), kainavo apie 25 litus.

2015-11-22 12:10

Ačiū, Alvydai. O valgėm, kaip sakiau, ne turistinėse vietose ir ne 5 žvaigždučių restoranuose, o paprastose kavinukėse kur renkasi vietiniai, ten maistas visada skanus ir nebrangus.

2015-11-22 16:56

Taip, jau ir pats supratau. Mes tada Stambule irgi buvom tik 4 dienas, gyvenom centre, tai ir vaikščiojome daugiausiai turistų lankomiausiose vietose. Aš pats visada stengiuosi surast vietinių gyventojų mėgstamas ir lankomas, bet tada kažkaip neišėjo.

2015-11-23 09:57

Man patiko. Dedu į krepšelį :)

2015-11-24 08:59

Viskas gerai, Stambulas puikus. Bet buvot Turkijoj, o taip ir nesužinojot, kad šalies valiuta - liros ;) O lyromis tik pagrot galėtumėt :)

2015-11-24 19:44

Aciu Ne_ringa uz pastabuma! Gyveni ir mokaisi, kaip tariu taip ir parasiau!

2015-11-26 18:53

Visai patiko man tas Stambulas. Dolmabahce rūmus pasigooglinau nuotrauku, tiktai ispudingai atrodo! Aciu zu ispudzius :-)

2015-11-27 09:02

Smagus ir informatyvus pasakojimas. Liuks.

2015-11-27 18:30

Gražiai parašyta, daug pamatyta, o svarbiausia valgyti neturistinėse Stambulo vietose. Gėriau vietinių kavinėje kavą Stambule, viena skaniausių, aptarnavimas super. Gyvenau 5 žv viešbutyje Stambule per ramadaną- kava baisi, maistas prastas, vyno negavom, tik pasinaudojom turkiška pirtimi.

2015-12-03 21:58

Smalsu sužinoti koks būtų Jūsų rekomenduojamas TOP 3 - ką būtina pamatyti Stambule?

2015-12-04 17:38

Andrius. Nemeika, nelengvą klausimą man uždavėt, sunku išskirti tik tris dalykus, iš tokio gyvybingo, istoriškai turtingo miesto kaip Stambulas. TOP3 1-mečetės: Mėlynoji, Sofios saboras, Suleimano.
2- Sultonų rųmai: Dolmabahce, Topakami.
3 - Bazilikos vandens saugyklos

Bet šiuos topus dar galėčiau tęsti ir tęsti, jeigu turi tik vieną dieną Stambului, tai geriau net nevažiuok, palauk kol turėsi daugiau laiko pažinčiai su šiuo miestu.

2015-12-04 21:12

Neperseniausiai turėjau džiaugsmelio ir aš keleta dienelių pasidžiaugti šio pasakiško miesto idomybėmis :) Tad idmu sužinoti kas Jums labiausiai įstrigo atmintyje. Ir net prisipažinsiu baltai pavydžiu Jūsų gurmanišku atradimu, kurių man deja neteko patirti...

O mano TOP3 būtų (nepykite irgi norisi pasidalinti):
1 - naktinis Stambulas (Sultanahmet aikštė su kerinčiais fontanais ir vaizdais į Mėlynaja mečetę, Sofijos soborą, Roxelanos pirtis), Galatos tiltas su prieigomis (kur dieną - naktį verda gyveinmėlis).
2 - Grand bazar ir Egipto (kitaip prieskoniu) turgus, kuriame akys raibsta nuo prekių gausybės, o liežuvis pailsta nuo derybų mandrystės...)
3 - pasiplaukiojimas Bosforo sąsiauriu atveria visai kitokį vaizdą į Topkapi, Dolmabache rūmų ir kitu vilu didybę, į Europa ir Azija jungiančius tiltus ar legendomis apipinta Leandro bokštą...

2015-12-05 10:33

Andrius.Nemeika

Na, iš jūsų TOP3 sprendžiu, kad Stambulas Jus taip pat užbūrė ir tikriausiai Jūs dar daugiau pamatėt ir pajutot nei aš. Kiek dienų buvote? o dėl maisto niekada nereikia bijoti eiti i paprastus, nors ir pagal mūsų higienos standartus neatitinkančius restoranėlius, aš pati asmeniškai esu išranki maistui ir mano skrandis labai greit pajunta, kas yra nešviežia ir prasta, bet kiek valgiau nieko nebuvo, priešingai pavalgėm labai skaniai ir piniginė nenukentėjo :)

2015-12-05 18:59

Miestas - svajonė, kuri, tikiuosi, išsipildys )))) Ten tiek daug visko įdomaus.
O dėl turgaus- taigi derybos, tiesiog šventa. Jei nesideri, jie tiesiog tavęs negerbia)))