Serbija: Kragujevacas

2011-01-05 21:39

šilti žmonės, puikus maistas, nuostabi gamta, vienuolynai ir cerkvės
, o mes ten savo specnaza metame ?

2011-01-06 09:56

Vienuolynų aura nenusakoma - norėčiau kokią savaitę kuriam nors pagyventi.
Gamta nuostabi, žmonės širdingi, tik karštakošiai. Žinau tik vieną- geriau nesigilinti pokalbiuose į politines ir religines situacijas. O visa kita puiku :)

2011-01-06 10:37

Niu "specnazo" mes ten jau seniai nebemetame jei kas ;) karas ten seniai jau pasibaige. O ir daugelio dalyku nesuprasi nepabuves ten. Dabar pati i tai kiek kitaip ziuriu nei budama Lietuvoje.
Zmones ten karstakosiai, o ir konfliktai buvo kurstomi naudojantis tuom. Dabar zmones nori paprasciausiai tai pamirsti ir gyventi toliau - eiliniam pilieciui kur kas svarbiau pragyventi is gaunamu nedideliu pajamu nei politika, kurios jis nesupranta ir kuria jam primeta ne tik nuosava, bet ir kitos valstybes.
Keliaujant Serbijoje, kaip Aruna sake, geriau nesigilinti i politinius bei religinius klausimus ir kelione bus puiki. Nes i siu klausimu neverta nagrineti net su savo draugais, o su nepazystamais ir karstakosiais serbais tuo labiau :)

2011-01-14 15:56

Man tai Belgrade užkliuvo, kad žmonės labai aukšti. Sakau, bepiga jiems semti krepšininkus kibirais. Kad ir kiek geriausių serbų atssisako žaisti rinktinėj, jie vis tiek suburia gerą komandą.

2011-01-14 16:02

:D niu nezinau, kaip Belgrade, nes ji tik pravaziavau, bet Kragujevace zmones ivairaus ugio :) yra ir aukstu ir vidutinio ugio.. o del krepsinio tai jie patys juokiasi, kad serbams futbolas visada buvo ir bus pirmoje vietoje, bet geriausius medalius visada gauna is krepsinio ir kitu sporto saku