Savarankiška kelionė antikos keliais: Peloponesas ir Atėnai

2019-08-22 08:11

Graži ir gera kelionė. Graikija visada gerai )

2019-08-22 08:47

Bet tai lankytinos vietos, sakyčiau, nepigios. Didžiausią įspūdį iš viso pasakojimo man tai aišku paliko funikulierius už 7,5. Nesikuklina graikai. :)

2019-08-22 08:56

Taip, išties nepigios. Bet kadangi su vyru esame studentai, tai beveik visur įėjome nemokamai :D Pasisekė :)

2019-08-22 22:33

Napflijas, akivaizdu, kad visiems labai patinka. Aš su savo draugais taip pat buvau sužavėtas savu laiku. Monemvazija gaila praleidom - nežinojom.
Pridurčiau tiems kas keliauja po Peloponesą būtinai išbandyti 75 kelią Tripolis - Olimpija per Langadia. Laikomas top 10 Graikijoje pagal pavojingumą. Mums irgi taip pasirodė. Ten mažai gyvenamas kraštas su apleistais traukiniais ant bėgių, senukais pakelėse, prerijų analogais, alyvmedžiais. Trumpai tariant terra incognita - iki šiol prisimename.

2019-08-26 14:14

Kadangi jau seniai susiplanavus ten kelionę, kuri perkelta ateičiai del panaikintų skrydžių, tai su malonumu paskaičiau - beveik mano maršrutas:) Monemvazija pas mane geidžiamiausia vieta. Labai patiko, kad parašėte apie tai, kas jums didelio įspūdžio nepaliko, nes nesu aš griuvėsių mėgėja, todėl reiks išsirinkti kelis iš daugybės lankytinų.

2019-08-28 07:56

Džiaugiuosi, kad buvo naudinga :) jei nesate griuvėsių mėgėja, tai gal tada ir Mikėnus galima praleisti. Pavyzdžiui, aš tarp Mikėnų ar Korinto griuvėsių rinkčiausi Korinto, nes ten didelį įspūdį palieka išlikusios šventyklos kolonos. Be to, galima užkilti į netoliese esantį Akrokorintą, kur atsiveria gražus vaizdas.