Makedonija: Struma, Strumica, Strumenica...

2012-09-26 23:19

Šalis, kurią aplanko kelionių gurmanai arba tranzitiniai turistai į Graikiją. "Mitas sugriautas"- pasirodo geriau gyvena ex Youg. pietinė dalis negu ES. Net provincijoje gyvenimas verda, daug naujų ir tvarkingų pastatų, gamta graži, kultūrinis gyvenimas turiningas. Ko gero Makedonija nėra pavojinga pašalaičiui turistui, kurio niekas nepasitinka. Makedonai patys atostogauja Graikijoje.

2012-09-27 09:18

Teko truputuka po Skopje palandžioti .Pilnai sutinku maistas ir vaisiai fantastiški, Tavčė Gravčė neteko ragauti, bet "Liulia ќебапи " iki šiol atsimenu.Bet oficialus šalies pavadinimas "Buvusi Jugoslavijos Respublika Makedonija" mane asmeniškai nervina.
Čia tas pats kas "Buvusi Tarybų Sajungos Respublika Lietuva"
Alvydai,koks pasisekimas "Šilko" Makedonijoje, nes asmeniškai pats jo nemačiau ,bet girdėjau atsiliepimus ,kad pakankamai modernus netgi vietomis drastiškas.

2012-09-27 09:35

Alvydas šiemet mums pažintinę ekskursiją po Balkanus surengė, ačiū jam už tai, nes pvz. aš nieko apie Makedoniją nežinau. O normaliai gyventi Europoj, pasirodo, galima ir be ES.
Alvydai, nesupyk, mažutis pataisymas, 13 nuotraukoj ne kyviai, 23, 48 kyviai, o 13 ne.

2012-09-27 09:57

Šalies pavadinimas mane irgi nervina, kvailystė, bet šiandien jų daug yra, kvailysčių. Mūsų "Šilkas" jau senas, spektakliui 11 metų, bet aktorės šitą istoriją mėgsta, labai skrupulingai dirba ir jis gyvena. Šilką visi priėmė labai gerai, komisijos vienbalsiai jį gyrė, ten jų buvo 3. Netos apdovanojimą gavom, bet kadangi čia kelionių portalas, tai straipsnyje to neminiu, ir taip aš rašau daug su kelionėmis nesusietų dalykų, bet, tikiuosi, jie kuria kažkokią tai atmosferą ir padeda atsirinkt.
Šiaip iš rašinių aš visada tikiuosi šiek tiek faktų, ir šiek tiek asmeninių įspūdžių, o jau skaitančio reikalas visa kita.
Balkanus ir aš pats po truputį atradinėju, Kroatijoj man patiko, bet ten kur buvome mes - klaikiai brangu, Slovėnijoj buvau mažai, tik epizodiškai Juodkalnijoj, kai kas tBalkanuose man šiek tiek primena Gruziją, užstalės, tamados buvimas, vyrų dominavimas, bet daug ko aš dar nesuprantu. Ir manau, kad norint suprasti reikia dar ne kartą pabūti, nes kalniečiai yra mįslingi. Pas juos gerumo ir blogumo poliai kartais tiesiog persipynę, nesuprasi.

2012-09-27 10:19

Jei atsiverstų šiuos komentarus buvęs Izraelyje , noriu paklausti - koks pats paprasčiausias būdas nukakti į Jordaniją? Iš Jaruzalės.

2012-09-27 15:28

Alvydai, dar neperskaiciau straipsnio, bet nuotraukos skanios :)

Is Izraelio mes kiek pamenu siena perejom pestute, nes is Egipto atvaziavom per Taba(jei tiksliai pamenu), tada apvaziavom ilanka su taksi, kirtom siena ir pestute iejom i Jordanija. Ten jau musu lauke vietiniai pervezejai. Tai ne visai tai, ko klausiama, nes ne is Jeruzales vaziavom. bet manau turi buti autobusu is ten, nes turi buti daug vaziuojanciu i Petra.

2012-09-27 15:29

Ačiū, tukai,
žiūrėsiu, čia aš jau panikuoju dėl to perėjimo į Jordaniją, noriu kuo paprastesniu keliu, be jokių komplikacijų.

2012-09-27 15:31

Ra,
aš šį kartą noriu atrast kuo paprastesnį variantą, kažkur radau, kad iš jaruzalės yra autobusas, kiti rašo,kad tik iš Nazareto, nervinuosi, mažai laiko paieškoms turiu.

2012-09-27 16:21

Alvydai o Jordanijoj i Ammana reikia?

2012-09-27 22:04

Taip, Ra,
į Amaną, iš ten važinėsim į visas puses. Turėjau mažai laiko, kur surandu parašyta, tai vis skirtingai. tai kol kas labai žioplai jaučiuosi.