Lūkesčius pranokusi Kroatija

2015-07-28 22:53

Kroatija yra ta šalis, kuri tikrai, jei ne pranoksta, tai bent pateisina lūkesčius ir yra ideali vieta atostogoms.
O dėl Pastojna urvų, tai mano nuomone nors jie ir įspūdingi, tačiau kaina tikrai per didelė. Jei nesi nieko panašaus matęs, tai tada paiks didelį įspūdį ir patarčiau ten eiti, bet kai man buvo jau gal 3-4 kartas, tai nors ir patiko, bet tokio brangaus bilieto tikrai nevertas.

2015-07-31 16:52

Sveiki, ačiū už tokį įkvepiantį ir susižavėjimo kupiną pasakojimą. Kuriame Kroatijos kempinge jūs buvote apsistoję?

2015-08-01 07:46

Sveiki, xplain. labai malonu, kad patiko mūsų įspūdžiai Jums. Mes buvom apsistoję šiame kempinge; http://autocamp-sirena.com/en/photos-croatia-camping.html Labai mielas kempingas, prie pat jūros, draugiškas personalas: kai atvykom, aprodė ir supažindino su kempingu. Vakarais vyksta šiokie tokie koncertukai restoranėlyje, kuriame kiekvieną vakarą gamina vis kitokį kroatišką patiekalą.

2015-08-01 21:20

Ačiū!

2015-08-10 13:47

Taip ir užsinorėjau į Kroatiją. Ačiū už įspūdžius :-)

2015-08-12 11:57

Mes taip pat pirmą kelionę išnaršėm pakrantę tik iki Splito, o sekančiais metais autostrada pasiekėm Splitą ir pakrante važiavom link Dubrovniko.
Tai galiu pasakyt man kaip diena ir naktis tos dvi dalys, nuo Splito prasideda nerealūs gamtos vaizdai ir ta tikroji Kroatija :)

2015-08-18 13:57

Nu vat be reikalo nenuvažiavot į Dubrovniką, pasakysiu aš jums. :) Nereikia atidėt kitai kelionei to, ką gali padaryt esamoj kelionėj. :) Man tai Dubrovnikas - vienas maloniausių visos Kroatijos prisiminimų.

2015-08-19 12:34

Xvim, nuvažiuosime i Dubrovniką tikrai!! Važiuodami į Albaniją, tuo pačiu užsuksim ir ten, į daugumos išgirtą Dubrovniką. :)

2015-08-23 12:14

Kroatija buvo ir tebėra gal net pati geriausia šalis daugeliu požiūriu: nuostabi gamta, malonūs žmonės, jaukūs senoviniai miestai, "rojus" nardytojams ir šiaip maudynių mėgėjams ir "arti" nuo Lietuvos.
Vienas minusas - Kroatija vistik gerokai brangesnė negu jos kaimynės - Juodkalnija ar Bosnija-Hercegovina.