Lietuva: Aukštaitija. 1984 metų žygis dviračiais

2012-09-22 22:33

Šaunuoliai. Prisimenu kaip 1980 metų vasarą paskutinėmis olimpiados dienomis dviračiais pervažiavome Lietuvą. Startavome Kaune, finišavome, Mažeikių rajone pasiekę Latvijos sieną. Po to dar parmynėme iki Telšių ir traukiniu pasiekėme Kauną. Važiavome dviese. Fotografavome kiekviename bažnytkaimyje, kalbinome vietinius žmones. Žemaitijoje fotografavome kiekvieną koplytstulpį ir kryžių. Valgėme miestelių valgyklose. Vakare paežerėje pasistatę palapinę, eidavome pieno pirkti pas vietinius. Vadžgiryje temstant pasibeldėme į kleboniją. Kunigas atrakino bažnyčią, įjungė šviestuvus, kad galėtume nufotografuoti. Kražiuose klebonas ant bažnyčios laiptų papasakojo turtingą Kražių istoriją, kad vos spėjau rašyti bloknote. Platelių ežero krante miegant palapinėje užklupo liūtis. Dėl vandens srauto teko tupėti iki švintant. Po to išsidžiovinome ryte. Kelionė kainavo apie 20 rublių arba mažiau. Nerašiau skaičių. Kainavo tik pietūs kaimo valgyklose ir traukinys grįžtant. Vežėmės kažkiek konservų, čia neįskaičiuota. Nusiskindavome pakeliui uogų, gėrėme iš šulinių vandenį. Nakvynė palapinėje. Kai mus įveikė liūtys šiaurės Žemaitijoje radome nakvynę pas matytą studentą Sedoje. Nakvynė su vonia ir drabužių džiovinimu čia nekainavo. Tai neįkainojama patirtis ir geri įspūdžiai, pastarųjų labai daug.

2012-12-11 11:23

Puiki kelionė, puikus aprašymas, puikios nuotraukos.

2013-09-04 18:49

vienoj fotkej ne tauragno ezeras o labes

2014-01-24 14:17

Ačiū Dariui už pastabą. Pataisiau.