Lichtenšteinas: DIENA LICHTENŠTEINE

2013-10-10 18:37

Turėjau susidaręs Lichtenšteino stereotipą: aukšti kalnai, daugybė bankų, bankininkų ir mokesčių slėpėjų limuzinai, gilus Reino slėnis, žiaurūs muitininkai. Apie pastaruosius man pasakojo lietuviai, važiavę lietuviškais numeriais mašina per Austrijos- Lichtenšteino sieną. Iš straipsnio ir nuotraukų panašu, jog šalis "rimta ir tvarkinga". Labiausiai patiko pilis ir skulptūros. Bendras Vaduco vaizdas primena Andoros sostinę Andora la Vela, kurią teko aplankyti.

2013-10-10 21:12

Neteko būti Andoroj, negaliu palyginti, bet Vaduzo architektūra nepasirodė ypatinga, tik pilis kabanti virš miesto, vynuogynai ir kalnai aplink suteikia kažkokio šarmo. Ryškesniam įspūdžiui neabejotinai reiktų daugiau laiko, kaip kad norėjosi pradžioje. Tiesa, muitininkų "ant sienos" lyg nebėra, bent jau mūsų niekas niekur netikrino, dėl žmonių sutinku - jie ten gali būti žiaurūs, kaip kad pvz. TIC'o darbuotoja.:))

2013-10-10 23:42

Teko būti Lichtenšteine. Ta sriubos lėkštės dydžio valstybė paliko šilčiausius prisiminimus. Norėčiau kada nors sugrįžti nors pusdieniui :)