Kelione automobiliu - Vakarine JAV - Horseshoe Bend, Braiso ir Sion Kanjonai

Ketvirtoji diena – sios dienos tikslas Braiso (Bryce) ir Sion (Zion) Kanjonai. Kadangi Page miestas zymus ne tik Antelope Kanjonu, bet ir Horseshoe Bend, nusprendeme nepraleisti galimybes aplankyti ir sia unikalia vieta. Horseshoe Bend yra zymus del savo arklio kanopos formos.

Ne vienas turistas, stovedami ant pacio uolos krasto, rizikuoja gyvybe del tobulo “selfio”… Kiti dasliauzia (neradau kito zodzio apibudinimui!) iki krasto, kad padarytu kuo geresne nuotrauka. Saugiai pasifotografavome, pasivaiksciojome po dykuma ir toliau leidomes i kelione

sekanti stotele Braiso (Bryce) Kanjonas
geologine formacija Jutoje, uolienu mineralu erozija nuspalvintos uolos ivairiomis spalvomis. Iki Braiso kanjono nuo Page miesto mums buvo kazkur 2.5 valandos kelio. Taciau sios valandos Amerikoje niekada neprailgsta– grozejomes ne tik gamtovaizdziu, bet ir miesteliais / kaimeliais – viskas mums cia taip Amerikietiska
Pasivaikscioje po kanjona, traukeme Sion link. Sion (Zion) Nacionalinis Parkas yra Jutos valstijoje – mazdaug valanda / pusantros kelio nup Braiso. Sis Nacionalis Parkas buvo dar viena vieta, kuri tiesiogine sio zodzio prasme ateme zada – sedejome issizioje, nespejome dairytis ir fotografuoti si grozi. Mums sis kanjonas buvo pats graziausias is visu aplankytu (nuotraukos neperteikia grozio - video daugiau viskas matosi)
Jame yra ekstremaliu pojuciu megejams skirtas pasivaiksciojimas Angels Landing, kadangi buvome su mazameciu vaiku – sia pramoga praleidome – gal kita karta! Po kruvos ispudziu patraukeme nakvynes link – St George – pakeliui link Las Vegaso.