Kanarija - Migdolų žydėjimo metas...

2019-03-19 17:12

Ar nieko nesumaišėt dėl Gambijos? Kitos ten salos šalia :)
O į Gran Kanarija aš noriu, visų pirma dėl gero oro, gražios gamtos ir skanaus maisto. Ir lyg buvau užmačius ten gražių miestelių...reiks kada patiktint :)

2019-03-19 17:38

Į Gambiją (lėktuvu) yra ekskursija. Nepigi, bet kartais verta pamėginti.

2019-03-19 20:52

Aišku :)

2019-03-20 16:23

Kanarų visos salos labai skirtingos. Ir kai Tenerifė su Gran Kanarija dar kažkiek panašios viena į kitą, tai Fuerteventura, Lanzarotė ir Graciosa yra visos ant tiek skirtingos, kad teoriškai galėtų būti visai skirtingose žemės rutulio vietose.

2019-03-20 18:44

too xvim
Aš buvau pirmą kartą (tik Gran Kanarijoj), žinoma, būtų įdomu pamatyti visas...Bet, kažin ar tai padarysiu, bet ačiū, pasidomėsiu bent internete...

2019-03-20 21:36

Aš Gran Kanariją sapnuoju vis dar. Noriu grįžti, nors pamatėm daug. Miestai šiaip sau, kaip ir kitose salose, o vat gamta, kalnų keliukai, užkaboriai visokie, vietiniams skirti restoranėliai kaimuose ir t.t. Jei kokia Lanzarotė visa sukomercinta, tai čia kažkoks laisvės pojūtis neapleidžia, tik, žinoma, tolėliau nuo prakaituotų ir girtų fish’n’chips mylėtojų pavažiuot reikia :)

2019-03-20 22:06

too sillwio
Ačiū už priminimą, skaičiau apie tai, bet išėjo ne visai kaip norėjom...taigi pralindėjom per daug ten, kur nereikėtų per daug užsisėdėti...ko gero dar teks pasukt atgal, tada daugiau dėmesio gamtai skirsim...