Hola, trečią kartą arba Galicijos link (4 dalis, Portugalija pro automobilio langą, Cabo da Roca, Sao Pedro de Moel)

2012-11-07 17:50

Na va, pamačiau vandenyno ir to jūsų miestelio nuotraukas ir lyg kažkokia nostalgija apėmė, nors ir pykau pernai po kelionės ant Portugalijos :) Tos vandenyno pakrantės neužmirštamos! Bet dėl sprendimo aplankyti Cabo de Roca, tai nustebinai, nes sakei, kad kažkas mano pasakojime tave sudomino, todėl užsuksi kai kur, tačiau ten buvo pati blankiausia vieta iš visų tada aplankytų. O ta žuvis tai sūdyta menkė - bacalao vadinasi, bet ją reikia išmirkyti prieš ruošiant, taip ji siaubingai sūri - mes buvom nusipirkę, galvojom prie alaus suvalgysim, bet paragavus sudėjom į jūros gėrybių sriubytę :)

2012-11-08 08:50

Reikėjo pas Fanią dar nors porai dienų pasilikt. :)
Jau tie maži miesteliai... žiauriai patinka jų atmosfera :)

Bet tai kaip gražu, kelnikes prie Ingos suknikes pasiderinai - gerai žiūritės :)

2012-11-08 09:46

Taip, prisiplanavęs buvau begalę, ir Sintra, ir Nazare, ir dar bent kokias penkias vietas, bet kaip toj patarlėj, žmogus planuoja, o dievas juokiasi, kai pamačiau, kad 1 diena dingo, galvojau išvis Portugalijos atsisakyti, bet atviras vandenynas laimėjo. Cabo da Roca visgi daugiau "pliusiukinis" objektas, nors man tai patiko, tik kad tokių vaizdų kas porą km galima rasti.

Pas Fania mielai dar būtume pabuvę, jeigu ne užsakyti apartamentai, tik vienas trūkumas, kad nėra kur maistą gamintis, reikėtų maitintis restoranuose, kas žymiai brangiau gaunasi, o šiaip tai puiki vieta, įdėčiau nuorodą, bet nemoku:((

Kad prisiderinom, patys tik nuotraukoj pamatėm, be to raudona-geltona Ispanijos spalvos, o mes kaip tik iš Ispanijos ir atvažiavom:DDD

2012-11-08 23:31

Pasigedau nors bent vieno zodzio apie Porto vyna :)

2012-11-09 10:39

Ra, vienas žodis buvo, Cabo da Roca TIC vynas aukso kaina, o vienintelėj Portugalijoj lankytoj pasrduotuvėj jo išvis nepastebėjau, va tiek ir žinių, o gaila:((

2012-11-09 16:51

aha, tikrai labai keista. Nes visur Europoj, kur paziuri yra to Porto vynelio. As dabar tokio seno ir islaikyto mazesne kaina esu isigijusi, tai laikau Kaledoms :)

2012-11-11 10:30

Gerai,
kad ta tetulė atėmus aparatą Jus nufotkino. Man patinka rasti vieną kitą rašančio (keliaujančio) nuotrauką, kažkaip tarsi gyviau, malonmiau. Ir vis prisimeni žmogų, faina. gražus pasakojimas, kaip visada su maloniu jumoriuku.