Graikija: Kur atostogavo Sisi. Korfu= Kerkyra

2015-12-06 21:30

"...Manęs netrikdo vairuotojo valgymas, kalbėjimas mobiliu ir autobuso vairavimas vienu metu........"
O aš atvirkščiai, visuomet "kimbu" prie šnekančių ir vairuojančių, ir bendrai - pliurpiančius autobusuose laikau nelaime. Gerai , kad gera kelionė, puikios nuotraukos, tik norėjosi daugiau teksto, perskaičiau ir nesuspėjau suprasti, gerai ten buvo ar per vidurį?

2015-12-06 22:02

Tai Graikija. Toks vairavimas ten įprastas. Kelintą kartą atvykęs, tai priimu kaip kelionės įspūdžius arba normą. Kaip motoroleriai be šviesų sutemus ar mašinos sustojimą siauroje gatvelėje. Buvo viskas labai gerai.

2015-12-06 22:19

Man kartais kitose šalyse irgi patinka tas, kas nepatinka namuose. Netgi labai dažnai taip būna.

2015-12-06 22:36

Lietuvoje toks vairavimas erzintų, o Korfu dviese sekėme autobuso vairuotojo "daugiaprofiliškumą". Atostogose stengiu maistą ir gėrimus naudoti vietinius. Šiaip man tos kelios graikų alaus rūšys nepatinka, Korfu savaitę prašiau vietinio, padavėjams tai patinka, patriotizmas. Man irgi patiko.

2015-12-08 14:22

Kažkaip patiko man tas mažai teksto... Dažnai būna - pažiūriu - teksto daug - paskaitysiu vėliau, kai prisėsiu ilgesniam laikui, kai laiko turėsiu... o dabar va - nebuvo to vėliau :-), perskaičiau ir patiko. Myliu aprašymus su daug nuotraukų!

2015-12-08 16:50

Ačiū, Danmi. Vežiojuosi veidrodinį su dviem objektyvais, jei be registruoto bagažo, būna striuka, drabužiams pritrūksta vietos. Galvojau nusipirkti muilinę, bet neprisiruošiu. Nuotraukų beveik visada turiu per daug, bet išoriniam kietam diske telpa. Būna užsimiršta ir svarbūs dalykai, pažiūri nuotrauką ir atsigamina. Būtų buvę daugiau, bet per didelės. Praėjo keli mėnesiai, tai surašiau faktus, palikdamas emocijas.

2015-12-11 17:24

Ir ką čia bepasakysi- pasakiška sala. Tikras poilsiautojų rojus. Kas nori gulinėja, kas nori važinėja ir yra ką gražaus pamatyti. Nenuostabu, kad Sisi mėgo šią salą.

2015-12-11 18:46

Taip, Aruna. Atstumai nedideli, nebūtina visai dienai išvažiuoti. Buvo dienų, kai trumpam nuvyksti maršrutiniu autobusu arba važiuoji keliskart. Autobusai važinėja reguliariai, tik ne visur iškabinti grafikai. Visuomeninis transportas reguliaresnis ir tvarkingesnis negu Rodo saloje. Logiška- šiaurė prieš pietus.