Egzotinė kelionė į Maldyvus-pigūs bilietai, nakvynė ir lankytinos vietos

Žvejyba: šį lamonumą patyrė Renata su kompanija. Kainavo ji tik 5 dolerius, o truko 4 valandas.Plaukiojome iš vienos vietos i kitą, kadangi jie vadovavosi dangum, debesimis ir vandenyno vietom na ir su paskutiniu vietos pakeitimu pagavau aš vienintelę žuvį, kurią irgi suvalgėme,įispudziai nepakartojami po kurio gavau tarp vietinių naują vardą -Fisher woomen :)
Fisher woman su savo žuvyte:

O čia vietinių laimikis:

Vieną dieną paskiriame susipažinti su Maafushi sala, pasivaikščioti,pažiūrėti kuom kvėpuoja vietiniai,paragauti vietinių maisto,pasirankioti paplūdimyje kriauklių į namus (klausiau Mohamedo sake galime išvežti), pasieškoti suvenyrų.Pirmą dienos pusę praleidžiame savo kambarėlyje, nes lauke būti neįmanoma, o ir vietinių visos parduotuvėles nedirba.Įdomus ten pas juos darbo laikas- maisto preks dar dar dirba ryte ir nuo vakaro, bet suvenyrų parduotuvės veikia tik nuo 20 valandos vakaro.Į vakarą veiksmas saloje suaktyvėja, vyrukai žaidžia futbolą, atskirai moterys krepšinį, tik krepšiai be lentos, tik lankas, bet su teisėjais, švilpukais ir taisyklėmis.Dauguma prekių yra atvežtinės iš ŠriLankos ir Tailando, nes pagrindinės pajamos Maldyvuose yra iš turizmo ir žvejybos.Ko ko bet žuvų tikrai atsivalgėme.
Saloje yra vietinių kavinė, vadinasi „Rocket koffe“, ji randasi pagrindinėje gatvėje prie maisto prekių parduotuvių.Tenais galima paskanauti vietinių iškeptų piragėlių- aštrių ir saldžių, su žuvies įdaru ir kopūstais...žodžiu mmmm skanu.
Vakare praeiname pro vietinių paplūdinius rinkdami sau kriaulkių suvenyrus į namus, daugumą labai gražių kriauklių tenka palikti ant smėlio, nes dauguma jų yra su gyventojais, mažais krabais, kurių ten devynios galybės.
Sekančias dienas kartojame keliones į jau buvusias salas,nes kitos arba užimtos (kiekvienas resortas riboja žmonių skaičių savo saloje, todėl ne visada pavyksta nuvykti į norimą salą, nes paprasčiausiai nėra vietos) arba kaina yra gan aukšta, o pamatai tą patį ką ir anksčiau todėl apsiribojame nardymu prie jau buvusių koralinių rifu, nes jie tikrai yra neblogi.
Prieš paskutinę dieną Mohamedo paprašome, kad gal galėtų pasiūlyti ką nors nebrangaus ir naujo,sulaukiame pasiūlymo važiuoti į salą kurią 2004 metais nusiaubė cunamis (anksčiau čia buvo normalus resortas, bet po cunamio iki dabar jis dar neatstatytas).Sala pavirtusi praktiškai laukine, joje gyvena tik du vyrukai iš Bangladešo, kurie tipo tvarko po truputį salą ir taip jau 8 metus  Atvirai pasakius vaizdelis pirmas tai kraupokas, šiukšlynas, nors sala randasi visai priešais Biyaadhho salą, praktiškai visai du skirtingi pasauliai.Lankyti leidžia tik vieną salos pusę, į antrą net neleidžia, turbūt patiems gėda dėl netvarkos.Na bet surandame vieną (ir turbūt vienintelį) papludimį kur dar galima praleisti dieną.Saloje mes dviese ir tie du iš Bangladešo.Egzotika....nardome tiktai dviese prie tikrai labai neblogo ir ilgo koralinio rifo, žiūrime kaip prie pat kranto stambesnės žuvys medžioja pulkus mažesnių žuvų (jas ten taip apdaužo, kad praktiškai palei krantą ten jas gali su rankomis semti), o nuo kranto jas susirenka varnos ir gervės.Pirma karta čia paskanaujame sulčių iš kokoso riešuto, aišku reikėjo paaukoti po žalią už servisą.Diena praleista romantiškai, neskaitant pastovios dviejų vyrukų kontrolės ką veikiame 
Atgal į Malę ir oro uosta tenka gryžti su kateriu.Jis brangokas 150 dolerių, bet nera išeities, nes su „ferry boutu“ laikas nesutampa, jis išplaukia ryte 7.30, plaukia 1.5 valandos, yra rizika pavėluoti į skrydį, o mūsų skrydis 10 valandą ryte.Na bet prasinešėm su vėjeliu lydimi delfinų ir mėlyno Indijos vandenyno vandens.Malėje nepraleidome nei vienos nakties, nors pradžiai buvome numatę tokį variantą, bet Renata mus įspėjo jog nėra ten ką veikti, o ir važiuodami kelionės pradžioje matėme koks tenais šiukšlynas, vietinių žmonių, motorolerių, kurių ten tukstančiai, triukšmas. Bet jeigu jau kilo mintis visgi apsistoti iki skrydzio atgal namo Malėje, kaip ir padarė Renata su bičiuliais, pasinaudodami „Kaani Lodge“, prastoko viešbučio paslauga, už naktį kurioje sumokėjome 65 $ už kambarį, pasilikite tam tik vieną naktį, nes be vietinio vaisių bei žuvų turgaus tiesą sakant ten nėra ką veikt, nebent vaikščioti be tikslo po triukšmingas, nežmoniško karšči alsuojančias, dulkių bei šiukšlių pilnas gatvės ir gailėtis jog liko paskutinė naktis viso grožio prisiminimui, kuris liko Maldyvų salose.

Iš Malės iki namų Kaune kelionėje atgal praleidome 16 valandų ir kaip tikėjomės jog įžengsime į pavasarį, dėja patekome į rudenį  , bet vistiek eilinį kartą supratome, jog visur gerai, bet namuose geriausia 
Galutiniame rezultate su skrydžiais , ekskursujomis, maitinimu ir suvenyrais vienam žmogui įsipaišėme į 4000 lt.Manau rezultatas neblogas ir tokią sumą už 10 dienų kelionę kiekvienas mylintis vyras gali skirti savo mylimai antrai pusei.

Atraskite Italijos kryptį autobusu - kelionių agentūros Baltic Tours Group karščiausi kelionių pasiūlymai. Autobusu į Italiją

Jauskitės patogiai visos kelionės metu su kelioninėmis kompresinėmis kojinėmis - Ortopedinių prekių parduotuvė "Pes Planus". Kelioninės kojinės.

Lektuvubilietai.lt – skrydžių paieškos platforma, ieškantiems pigių lėktuvų bilietų pasiūlymų. Pigūs skrydžiai į Europą, Aziją ir už Atlanto ribų. Raskite geriausius skrydžių pasiūlymus jau dabar!

Skrydžiai į Europą, Aziją ir už Atlanto ribų! Skrendu.lt siūlo geriausius skrydžių pasiūlymus poilsinėms, turistinėms ar verslo kelionėms. Raskite skrydį į jūsų norimą šalį ar miestą už itin patrauklią kainą. Lėktuvų bilietai.