Čekijos grožis+Vokietijos pramogos+ Lenkijos druska ir liūdesys=žygis automobiliu

2013-02-21 11:21

Sveikinu įstojus į "važiuojančiųjų" gretas. Labai jaučiasi, kad pirmas kartas, bet jis visiems kažkada būna ir jau net pasakojime matosi padarytos išvados ir išmoktos pamokos (nors GPS'u naudotis išmokti būtina, bent jau važiuojant, visi kempingai mikliai atsirastų:DDD)

2013-02-22 04:25

Dar reikia pasveikinti ir įstojus į rašančių gretas! Gera kelionė, smagiai aprašyta. Dėkui.

2013-02-22 08:07

Vilija, bet kam vaikus temti į koncentracijos stovyklą juk tiek kelionėse daug pozityvo.Suprantų žydus ,bet ką ten veikia turistai ar tai pramoga ar istorijos pamoka?

2013-02-22 11:02

Labai fainas pasakojimas, papildomas pliusas autorei už gerą humoro jausmą. Be to, turiu du pastebėjimus: pirma, tai noriu šiek tiek apginti Lenkiją - nėra per ją važiuot taip baisu, bent jau dabar. Tarkim, važiuojant į Praha svarbiausiai nevažiuot trumpiausiu keliu, o daryt lanką pro Krokuvą, ir tada iš esmės visas kelias, išskyrus atkarpą Vilnius-Bialystokas, bus normalus geras greitkelis. Varšuva irgi pasistengusi, skersai ją eina tranzitiniai keliai, keturių juostų, greitis - 90km/h. Gruodžio gale iš Prahos į Vilnių atvažiavom per 14 valandų, ir tai dar įskaičiavus valandos su viršum trukmės sustojimą apsipirkt supermarkete :)

Kitas pastebėjimas tai susijęs su tamstos svajone dėl Normandijos ir Bretanės. Kadangi pats ten maliausi su mašina, tai mano rekomendacija būtų Prahą palikti kelionės pabaigai, o į priekį važiuot per tą pačia Vokeitiją. Bus ir greičiau, ir pakeliui dar aplankysit Olandiją ir Belgiją. Na, žodžiu, jei bus įdomu, tai susirasit mano pasakojimą apie šitą kelionę ir galėsit pasidaryt išvadas, o nuo savęs pridedu, kad svajonė - labai gera, nes man tie kraštai paliko daug didesnį įspūdį nei koks Rodas ar Costa Brava :)

2013-02-22 12:02

Pilnai pritariu xwim pastebėjimams, kadangi ir pats TEN maliausi, o ir Varšuva, ne pirmą kartą per ją važiuojant, nėra tokia baisi. Visi dideli miestai turi savo didelius kamščius, reikia tik mokėti jų išvengti. O kalbant apie Prahą (labai myliu tą miestą), jam skirčiau atskirą kelionę, nes grįžtant su Normandijos ar Bretanės įspūdžiais, miesto nebesinorės matyti:)))

2013-02-22 12:43

Gera kelionė, kaip ekspromtu, tai net labai. :)
Ir ta Varšuva tikrai ne baisi - gal taip atrodė pirmą kartą :) Ir keliai Lenkijoj kuo toliau tuo labiau man patinka

2013-02-22 13:29

Sveiki brangieji,

Ačiū už laiškelius ir gerus žodžius. Tiesą sakant, tikrai nesitikėjau. Savo svajonę pernai įgyvendinome, beveik tris savaites klajojome po Bretanę ir Normandiją - įsimylėjau Bretanę iki skausmo, nežiūrint to, kad lietaus gavome šitiek, jog džinsus išsidžiovinome jau tik namo grįžus. Užsukome vis dėlto į Prahą, važiuojant į priekį - aišku, kad dienos mažai.
Pamokų vis tiek labai neišmokome: nors jau turime savo navigatorių, bet labai jo nestudijavome; na, patinka mums klydinėti. Matyt, durneliai esame:) Bet koks gi įdomumas iš karto tiksliai pataikyti į reikiamą tašką.
O dėl koncentracijos stovyklos - mano vyras šiek tiek tuo domisi; pripleškino jis ten galybę nuotraukų, visus informacinius stendus ir šiais metasi sūnus mokykloje pristatė puikų projektą apie tai.

Geros jums vasaros, lengvų kelių po ratais:)

2013-02-22 14:07

Cha, juokingai patarinėjame atgal:)))

Navigatorius ne tik atveda į reikiamą tašką, bet ir suranda begalę įdomių vietų, bei suteikia daugybę reikalingos informacijos, bet ką aš čia, pats ilgiausiai spardžiausi prieš, važinėjau su storiausiais atlasais, kol nepabandžiau.

Manau, išreikšiu daugumos nuomonę, laukiam Bretaniškų ir Normandiškų įspūdžių, to krašto negalima neįsimylėti.