2016-02-20 09:44

Artėja vasara , kelionių metas , manau ne vienam ypatingai automobilinių kelionių mėgėjams kirba abejonės dėl saugumo , kuris pakibo dėl pagausėjusių teroro aktų ir taipogi dėl didelių migrantų srautų . Tad norėčiau pakviesti pasidalinti ką jūs apie tai manote , į ką labiausiai atkreiptumėte dėmesį , kokių šalių vengtumėte.
Nors ir be padidėjusio pavojaus daug kas yra susidūre su nemaloniais įvykiais , tik nutikus tai pačiam norisi atkreipti kitų dėmesį , pasidalinkime apie ištikusias bėdas , vagystes , užpuolimus kitus incidentus , taip suteikdami kitiems labiau būti atsargesniems . Mūsų atveju buvo užpuolimas sustojus numigti porai valandų degalinės aikštelėje , išdaužus langą žaibiškai pavogta rankinė . Tik po šio įvykio radau daugiau pasakojimų kad panašiai yra nutike ne vienam .

2016-02-21 20:48

keliaukit ir maziau televizoriaus ziurekit ;)
Esu buves turbut paciose pavojingiausiuose pasaulio salyse. O va sumuse ir apiplese gryzus namo i Klaipeda

2016-02-21 21:25

Aciu uz padrasinima , mes neketinam sustot keliaut , bet pernykstis ivykis labai apkartino kelioniu skoni ....

2016-02-22 08:34

Dija, esu įsitikinęs, kad ne vietoj padėta rankinė/piniginė/fotoaparatas bet kokioj šaly ne vienam sukeltų rankų niežtėjimą.

Paprastai didžiojoj daugumoje šalių užtenka to vadinamo "protingo elgesio" - nepalikt vertingų daiktų matomoj vietoj, nesinešiot piniginės galinėj džinsų kišenėj, nevaikščiot naktį po neaiškius bromus - ir dauguma atveju problemų pavyks išvengt.

2016-02-22 08:37

Belzai, tavo istorija va kaip ir sakai, puikiausiai iliustruoja, kad nėra nei universalaus saugumo, nei universalaus pavojaus, bet kur galima netinkamu laiku netinkamoj vietoj atsidurt.

Iš pozityvesnių dalykų - seniai jau nieko nerašei. Tauta laukia, nekantrauja. :)

2016-02-22 20:53

Kad as rasymo tinginys. Kiek kartu jau yra buve, kad va va maniau jau tuoi kaip prirasysiu, bet kelione vis tesiasi ir neuzsisedi.
Va ir pernai buvom susitranzave katamarana is Naujosios Zelandijos iki Tongos salyno Ramiajame vandenyne. Ant vandens desimt dienu praleidom, o po to dar menesi salose pas vietinius tarp kokoso palmiu. Tai jau maniau tikrai kazka parasysiu ;)
Bet va po viso to atsiduriau Kalifornijoje, tada dar Kanados kalnuose, tai ir vel prasidejo nauji nuotykiai ;)
Toks jau tas brodiagu gyvenimas. Linkejimai is Peru ;)

2016-02-23 17:18

Na, Belzui tai jau ne pasakojimą, o visą knygą rašyti reikėtų :)

O dėl saugumo, tai visada iš namų žiūrint viskas baisiau atrodo negu vietoje. Mes žiemą Miunchene nieko nepastebėjome, o juk ten tų pabėgėlių panašiai kaip Kiolne turėtų būti. Tačiau dabar gal nebesijaustum taip saugiai kaip anksčiau, kur nors Prancūzijoj ar Vokietijoj palapinėj miegodamas, bet jei nakvoji viešbučiuose, keliauji su vyriška kompanija, tai juk taip atvirai niekas ten nepuldinėja.
Mes dar 2013 m. Sicilijoje paplūdimy sutikome kelis pabėgelius afrikiečius - gyvena jie ten tuose pliažuose - mandagiai mus pašnekino - paklausę iš kur, norėjo sužinoti ar yra pas mus darbo, prašė el pašto. Gal ir nekelia jie ten didelės grėsmės, bet abejoju ar žmonėms malonu žinoti, kad šalia jie ten vos ne krūmuose gyvena ir vaginėja greičiausiai, nesaugumas vis tiek jaučiamas, bet kelionių dėl to tikrai nereikėtų atsisakyti.

2016-02-23 20:18

Taip , niekada nezinai kas kur laukia , bet kai net ranksluoscius dabar gvelbia papludymy tai toks mazmozis bet ziurek atejes maudytis plezintis turi vel gryzti atgal i parduotuve ieskot tu ranksluosciu o jie pasinaudojo ir numete ima kitus...O ka jau kalbet kai uzpuola miegant , va ir vyrai salia ir kas is to
Ir ciuzinius anksciau palikdavom ir saldytuva lauke prie palapines kedes visa manta

2016-02-23 20:26

Na tik pateisinamasis zodis jiems kad puole tai tikriausiai ne pabegeliai

2016-03-01 15:30

Tema išties aktuali. Jei atsiduri netinkamu laiku netinkamoj vietoj, tai taip buvo visada ir čia nieko najo. Naujas reikalas yra pabėgeliai Norėtųsi be reikalo neprisigąsdinti.... bet. Vienas pažįstamas matė pabėgelių kolonas, tai sakė atrodė įspūdingai. Man pačiam galvojant apie vasarą aktualiausia info kaip situacija Graikijoje, Bulgarijoje. Susirašinėjam su keliautoju graiku, tai kažkokios informacijos sužinosim. Dabar dar anksti spręsti, nes daug nežinomųjų, pvz prie jūros dabar šalta, makedonai stato sieną ir tt. Galų gale, kas bus, kai prasidės taip vadinamų ekonominių pabėgelių siuntimas atgal...