2010-01-28 00:55

Sveiki,

Dažnai užsienio forumuose keliautojai mini tokį daiktą "money belt", kuris juosiamas ant liemens ir patogiai "įleidžiamas" į kelnes ar net apatinius.
Naudojamas saugumo sumetimais keliaujant, miegant traukiniuose - ten saugomi pinigai, pasai, bilietai etc.

Kas apie tokį esate girdėję ir kur Lietuvoje (Vilniuje) tai galima įsigyti?

Dėkui.

2010-01-28 10:34

Vitalijau nelabai girdėjau apie tokius ,kuriose telpa pasas ir dokumentai,bet paprasta diržą su kišenę viduje esu įsigijęs Vilniuje.Prieš kelis metus ši diskusiją vyko roade ir man pavyko susirasti vieną baikerių parduotuvę, kur iš katalogo užsisakiau iš pirmo žvilgsnio paprastą odinį diržą , bet viduje yra kišenė su užtrauktukų pinigėliams kainavo iki 40 lt.
Gal galima ir pačiam atsisiusdinti : www.louis.de į paieška susivesk
HIGHWAY 1 GELDGUERTEL galėsi pamatyti gyvai.
Sėkmės.

2010-01-28 10:50

Naudoju money belt jau kokie 5 metai ivairiose kelionese. Tikrai gana saugu ir patogu. Potencialiai pavojingesnese vietose - turguose, autobusuose ir kt. visada nuleidziu ji siek tiek zemiau juosmens po kelnemis. Is isores praktiskai nesimato kad toks yra, nes pvz pinigine kabinama ant kaklo gali atskirti pagal dirzeli matoma ant kaklo. Kadangi dirzas buna siek tiek auksciaus tarpkojo ir gana prisispaudes prie kuno, beveik neimanoma jo pavogti nematant. Labai dag daiktu ten netelpa, bet pasas, pinigai, korteles, ir koks flash drive be problemu.
VIenintelis nedidelis nepatogumas buna karstuose krastuose, kai temperatura virs +30. Kadangi jis gana prigludes prie kuno tai siek tiek buna karstoka
Pirkau kazkada Londone, kainavo apie 40lt

2010-01-28 13:17

aš irgi siunčiausi internetu - buvo Lonely Planet parduotuvėje. naudinga tik pervažiavimams, nes tikrai "prakaituoja"...

2010-01-28 17:43

Anksciau tu "pinigu dirzu"medziginiu esu maciusi rankiniu parduotuvese. Manau ir dabar jose turetu buti. Arba tose, kurios specializuojasi kelioniniu rankiniu ir lagaminu prekyboje.
Be to, man atrodo, kad visuose didesniuose orouostose yra specializuotos kelioniniu reikmenu parduotuveles ar skyriai, tai juose tikrai turetu buti.

2010-01-28 19:10

Supratau - ieškosim :)
Visiems dėkui !

2010-01-29 15:10

Teisingai Loreta ten mano diržas labai gerai kelionėse , bet ir namie padeda ,gauni algą , o žmoną nežino kur dalis pinigų galvoja, kad alui ir panoms išleidau,
o aš viską į diržą į diržą.

2010-02-01 22:07

Vienu žodžiu prisiskaitęs, kad juosmens pinigų diržas nėra labai patogus, o ir prakaituojama pakankamai - pasiėmiau šitokį variantą :)

2010-03-03 11:03

ebay tokiu dalyku pilna:)ir nebrangu:)