2010-05-29 10:55

Sekmadienį, 12 val. kviečiame plaukti laivu į tarpukario kurortą. Kelionė prasideda nuo prieplaukos, esančios prie Vytauto bažnyčios. Bilieto kaina suaugusiems - 10 litų, vaikams – 5 Lt.

Kelionės trukmė – trys valandos, laisvas laikas Kulautuvoje – dvi valandos.

Navigacijos metu gegužės –rugsėjo mėnesiais Nemuno upe maršrutu Kaunas–Zapyškis–Kulautuva–Kaunas laivas plauks kiekvieną sekmadienį.

Daugiau informacijos prašome teirautis tel. 54 33 18, 8 672 66 694, el. paštu: [email protected]

2010-05-29 14:28

Taip bilietai laive, tiesiog reikia atvykti šiek tiek ankščiau, nes gali būti nemažai žmonių. O iš anksto registruotis nereikia.

2010-05-30 16:31

Idomu visai. O dviracius i garlaivi priimat? Per dvi valandas galima Kulautuvoj neblogai pasivazineti.

2010-05-30 18:27

Dėl dviračių taip sutinku ten tikrai yra ką pažiurėti. O ar leidžia ar ne, reikia tiesiogiai kalbėti su laivo kapitonu.

2010-05-31 09:40

Informacija apie šį maršrutą ir atsiliepimai: https://www.mytrips.lt/Marsrutai/Turistine-trasa-Nemunu-Kaunas-Zapyskis-Kulautuva-/76

nj109, jei reisai bus tokie pilni, neaišku ar tau pavyks dviratį su savimi pasiimti. Gal šiek tiek palauk, kol žmonių masė atslūgs, reisai bus nesausakimši, tuomet nemanome, kad bus prieštaraujančių dėl dviračio.

O maršrutas vertas dėmesio, nors šiek tiek korekcijų, kad būtų dar geriau, galima būtų įvykdyti. Jis dar ne visai išbaigtas ir Kulautuvai dar yra kur pasitempti. Trūksta elementarių dalykų kaip kurortui norinčiam priimti poilsiautojus.

2010-05-31 13:33

Taip kas dėl kavinės, tai tikrai liūdnoka, kad jos nėra, matyt neapsimoka statyti vien dėl vietinių, bet gal nauji turistų srautai privers susimastyti vietinius gyventojus arba kitus asmenis, kad čia reikalinga kavinė. Šiaip kas dėl kelionės jokių priekaištų viskas labai smagu, oras buvo kaip užsakytas, belieka pasidžiaugti, kad atgaivinamas vandens turizmas Kaune.