2009-11-14 21:02

Kadangi šalis yra gana tolima, brangiai pasiekiama ir taipogi gana brangiai lankoma, šis forumas turėtų padėti visiems į ten besiruošiantiems.

Dalinkitės komentarais apie išlaidas, transporto priemonių tinkamumą vietovėse, reikalingą inventorių ir pan. Tikiuosi, pravers daugumai.

2009-11-14 21:06

Pradžiai norėtųsi sužinoti, kur būtų galima palankiai išsinuomoti džipą, parengtą centrinei šalies daliai: ledynų, geizerių lankymui ir upių traversavimui. Kiek domėjausi internete, su avinais, biudžetininkais ir sikstais prasidėti nesinori. Iš anksto dėkoju už patarimus.

2009-11-19 19:43

Preliminariai skaičiuojamos visos 10-14 dienų vasaros kelionės išlaidos vienam žmogui (įskaitant maistą, nakvynę kempinguose ir aviabilietus) - 3500-4000 Lt. Keliautume ekipažu nuo 4 iki 8 žmonių (jei tiek pavyks surinkti). Norėtume išsinuomoti super džipą, idant nekiltų problemų norint pasiekti atokesnes vietoves su gamtos stebuklais centrinėje dalyje, ir highlands: vulkanai, lavos laukai, krateriai ir pan.

Alternatyviai galvojam apie variantą kemperiui išsinuomoti, su galimybe važiuoti pagrindiniu keliu, ir persėsti į autobusus, vežančius per sraunias ir gilias tirpsmo upes į centrinę šalies dalį, bet tai būtų nelabai patogu.

Iki šiol rasta pigiausia super džipo nuoma - 400 Lt/dienai, bet gal žinote pigesnių, tačiau užtikrintų alternatyvų?

2009-11-23 17:41

Nors pats taip neplanuoju, bet draugas rado vieną naudingą nuorodą norintiems keliauti keltais su savo transportu arba be jo:

Keltai iš Danijos

2009-11-28 04:54

As galesiu padeti praktiskai betkuriuo klausimu,atvykus i ISLANDIJA.
Taip pat suteiksiu tokia info,kuri jums pades sutaupyt laika,pinigus ir sveikata,ir tuo paciu pamatyti maksimaliai daug visko...
Esu cia jau ne vienerius metus,ir megstantis pakeliaut...todel galiu teigti,kad maciau jau pakankamai visko...

2009-12-01 01:38

Kiek patikslinsiu...kelias N1,vedantis aplink ISLANDIJA yra apie 1300km,jei ratu vaziuoti...Tai uzims apie 3 dienas.
Jei norite pamatyti vakarinisu fiordus-ten kelias beveik is zvyro,bet greitis juo vaziuojant geras,kaikur galima spausti 60-80km/h.
Jei aplink vaziuosit,ir stabtelsit prie kriokliu pietuose ir siaureje,sugaisti galit iki 5d.Vakariniamas fiordams palikite 2-3d dar plius...
Zodziu,geriausiai 2 savaites,tada bent normaliai pamatysite.
Ir dar vienas nepaminetas dalykas-VESTMANNEYER salos,jos pietuose,15km nuo ISLANDIJOS...jos yra graziausios uz visas ISLANDIJOS grozybes.
Ypac nerealu viskas,jei plauki aplink valtimi.Yra 11 salu,bent kelias verta palankyti...Ten rasite ir 1973m issiverzusi ugnikalni,dar vis iki siol karsta,ir siaip nerealiu vaizdu...Tad sioms saloms atidekit dar 2 dienas :)))
ISLANDIJA-ne tokia,kaip JUS isivaizduojat,kada cia busit,ir pajausit jos kalnu energija-nenoresit isvaziuoti...
Sekmes !

2010-01-13 11:48

Sveiki. Ketiname su šeima šią vasarą vykti į Islandiją. Esam prisiekę keliautojai savo automobiliu, tad ir šį kartą mąstome apie kelionę ne lėktuvu, bet keltu. Norėjau jūsų nuomonės ar WV Sharanas atlaikys :) Islandijos keliukus (suprantama, labai ekstryminius pravažiuoti naivu būtų tikėtis, bet vien asfaltuotu irgi nesinorėtų važinėti). Ketinam praleisti 2 sav. kurių metu labai norėtusi pamatyti dar ir Grenladiją. Gal teko girdėti ar yra koks keltas į ją, nes kiek žinau, dažniausiai skrendama lėktuvu, o tai mums sukeltų papildomų rūpesčių kur palikti automobilį.

2010-04-12 23:26

Jeigu dar yra žmonių, nusiteikusių pakeliauti drauge 2010 m. liepos mėnesį, duokite žinią. Rasime kompromisinį variantą grafikui ir maršrutui sustatyti, nes esu surinkęs tikrai nemažai informacijos. Metas įsigyti pigesnius aviabilietus, todėl negaiškite.

2012-06-08 18:53

Sveiki, jei kas planuojate kelione i Islandija liepos- rugpjucio menesiais, galbut idomu keliauti kartu? Arba tiesiog galime apsikeisti informacija apie planuojama kelione:) Mes turime bilietus 07.25 - 08.07. Isvykstame is Vilniaus.

Keliauti ketiname dviese, svarstome apie kemping card pirkima ir keliavima lengvuoju automobiliu.

Jei idomu, rasykite [email protected]

2012-06-09 15:55

Būsiu šiek tiek nuožmus, bet išsakysiu savo subjektyvią nuomonę. Tos campingcard.is kortelės - savotiškas apynasris keliautojams pažaboti, nes daug turistų tiesiog nusimuilina nuo aplaidžios apmokestinimo kontrolės;) 100ISK mokestis už nakvynę jums vis tiek bus taikomas.

Kad pasidengtų kortelei išleisti pinigai, turėsite visą kelionės laiką nakvoti kempinguose, t.y. palapinėse. Islandija - atšiauri šalis su jūriniu klimatu. Gali būti lietaus, stipraus vėjo. Tada ne kempingai galvoj, o pinigai jau išleisti...

Matau pliusus tik tame, kad lyg ir dušų išlaidas sutaupo:) Dušai ten tikrai brangūs:D Kažin, fotoaparato ir laptopo baterijas su ja pasikraut nekainuoja?